به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۲۵۹۴۴۰

بورس سبزپوش شد

بورس سبزپوش شد
گروه اقتصادی: بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و شاخص کل بورس بیش از ۴۰۰۰واحد صعود کرد.شاخص کل بورس با ۴۶۴۵واحد صاود در رقم یک میلیون و ۱۸۶هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۸۸واحد صعود و رقم ۴۳۱هزار و ۶۱۳واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۷۱۷هزار معامله به ارزش ۵۶هزار و ۲۱۲میلیارد ریال انجام دادند.صنعتی و معدنی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت بندرعباس، فولاد خوزستان و فراوری معدنی اپال کانی پارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
 
شاخص کل فرابورس هم با ۵۴واحد افزایش رقم ۱۶هزار و ۹۷۹ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۵۲ هزار معامله به ارزش ۱۲۹هزار و ۸۳۱میلیارد ریال انجام شد.پلیمر آریال ساسول، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بیمه پاسارگاد و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها