به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۲۵۹۴۵۸

تعمیر پکیج در تهران

گروه کسب و کار: اگر به دنبال بهترین تعمیرکار پکیج شبانه روزی در تهران هستید همین حالا با معتبرترین نمایندگی تعمیرات و سرویس پکیج در تهران تماس بگیرید.
شرکت نمایندگی تعمیرات پکیج با کمترین تعرفه تعمیرات پکیج تمامی خدمات مربوط به نصب سرویس و تعمیرات انواع پکیج‌های ایرانی و خارجی را نظیر پکیج‌های ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس، بوش و دیگر مدل‌های پکیج برای شما انجام می‌دهد.
پیشنهاد ویژه :  جهت دریافت خدمات مربوط به سرویس و عیب یابی پکیج به لینک تعمیر پکیج مراجعه نمایید.
خدمات قابل ارائه توسط شرکت نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج
نصب و راه اندازی پکیج
لوله کشی و تعویض قطعات پکیج
تعمیر پکیج دیواری و زمینی
عیب یابی برد پکیج
عیب یابی کامل قطعاتی مانند مبدل، پمپ و تنظیم باد منبع و پکیج
نشت یابی کامل پکیج
اسید شویی، رسوب زدایی و جرم گیری قطعات مختلف پکیج
و در نهایت سرویس کامل و عیب یابی و رفع خطاها و ارور‌های رایج پکیج
پیشنهاد ویژه : اگر شما با مشکل سرد و گرم شدن آب پکیج مواجه هستید پیشنهاد می‌کنیم که مقاله علت سرد و گرم شدن آب پکیج را مطالعه نمایید.



تعرفه تعمیرات پکیج
اتحادیه تعمیرات پکیج هرسال تعرفه تعمیرات پکیج را مصوب و ابلاغ می‌کند و تعرفه تعمیرات پکیج و سرویس انواع پکیج‌های ایرانی و خارجی با توجه به نوع خدماتی که توسط تعمیرکار مربوطه ارائه می‌شود ارزیابی خواهد شد اما نگران هیچ چیز نباش اید با خیال راحت برای تعمیرات پکیج خود با ما تماس بگیرید و هزینه‌های ارائه شده تعمیر پکیج در شرکت نمایندگی تعمیرات و سرویس پکیج بسیار پایین‌تر از تعرفه تعمیرات پکیج مصوب اتحادیه می‌باشد.
هزینه تعمیر پکیج
میانگین قیمت سرویس و تعمیرات پکیج در تهران از ۳۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد و البته شما می‌توانید با برقراری ارتباط با تعمیرکار سیار پکیج و با ارائه دادن اطلاعات لازم پیرامون مدل پکیج و مشکل به وجود آمده برای پکیج مورد نظر، هزینه نهایی را از تعمیرکار سیار پکیج استعلام نمایید.
در بخش زیر به برخی از مدل‌هایی که توسط شرکت نمایندگی تعمیرات پکیج تعمیر و عیب یابی می‌شود اشاره می‌کنیم.



تعمیر پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور یکی از مدل‌های است که توسط نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور سرویس و عیب یابی می‌شود.
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور قم هم با گارانتی معتبر و احتساب هزینه منصفانه و مقرون به صرفه برای شما انجام می‌شود.
جهت برقراری ارتباط با تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور همین حالا با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰ تماس بگیرید.
پیشنهاد ویژه : اگر شما با خرابی پکیج ایران رادیاتور مواجه هستید می‌توانید با مطالعه مقاله عیب یابی پکیج ایران رادیاتور ، اطلاعات لازم را در مورد عیب یابی این مدل پکیج کسب نمایید.

تعمیر پکیج ایساتیس
پکیج ایساتیس یکی دیگر از مدل‌های پکیج میباشد که توسط شرکت نمایندگی تعمیرات پکیج تعمیر و عیب یابی می‌شود تعمیرات پکیج ایساتیس مانند دیگر مدل‌ها همراه با گارانتی معتبر و قیمت مناسب و مقرون به صرفه انجام می‌شود.

تعمیر پکیج بوتان
شرکت بوتان در سال ۱۳۳۲ فعالیت خود را در عرصه تولید وسایل گرمایشی آغاز کرد، و همانطور که شما می‌دانید پکیجهای بوتان امروزه یکی از پر استفاده ترین مدلهای پکیج در کشور ما می‌باشند، شرکت نمایندگی تعمیرات پکیج در تهران مدل‌های مختلف پکیج بوتان را با گارانتی معتبر و هزینه مناسب برای شما تعمیر و عیب یابی می‌کند.
جهت برقراری ارتباط با تعمیرکار سیار پکیج بوتان میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰ تماس حاصل فرمایید.



تعمیرات پکیج شبانه روزی
تعمیرات پکیج شبانه روزی یکی از خدمات ویژه و منحصر به فردی است که شرکت نمایندگی تعمیرات پکیج به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
یکی از مشکلات عدیده ای که بسیاری از افراد برای تعمیرات لوازم خانگی با آن مواجه هستند این است که ممکن است در ساعات مختلف از شبانه روز مثلاً ساعت‌های خارج از تایم اداری مشکل تعمیرات لوازم خانگی برای آنها به وجود آید، خوب طبیعتا اگر در این ساعات بخواهند با تعمیرکار لوازم خانگی تماس بگیرند همین کار مربوطه در همچین ساعاتی در دسترس نمی باشد، به همین دلیل در شرکت نمایندگی تعمیرات انواع پکیج‌های ایرانی و خارجی خدمت تعمیرات پکیج شبانه روزی به مشتریان ارائه می‌شود تا آنها در هر ساعت از شبانه روز نیاز به تعمیر کار داشته اند در کمترین زمان ممکن تامین کار مربوطه به محل مراجعه نماید.
همچنین به دلیل اینکه شرکت تعمیرات لوازم خانگی در مناطق مختلف شهر تهران از جمله مناطق مختلف غرب تهران مانند صادقیه، ستارخان، کاشانی، تهران سر، سعادت آباد و دیگر مناطق غرب تهران، مناطق مختلف شرق تهران ، جنوب تهران، و شمال تهران ، دارای شعبات و نمایندگی‌های فعال می‌باشد، شما در هر ساعت از شبانه روز با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید در کمترین زمان ممکن به محل مراجعه می‌کند.

خدمات قابل ارائه توسط تعمیرکار سیار پکیج
خدماتی که توسط تعمیرکاران سیار پکیج ارائه می‌شود شامل دو بخش بازبینی قطعات و رسوب زدایی پکیج می‌شود.
اما تعمیرکاران سیار پکیج برای ارائه این خدمات تمام مراحل زیر را طی خواهند کرد.
بررسی و بازبینی محل نصب پکیج و محل قرار گیری لوله‌ها این مسئله بسیار برای ایمنی کار مهم است.
بررسی عملکرد قطعات و بخش‌های مختلف پکیج.
بررسی میزان فشار آب پکیج برای احتمال رسوب زدایی پکیج.
و در نهایت با توجه به تشخیص تعمیرکار سیار پکیج خدمت زیر برای سرویس پکیج انجام خواهد شد :
هواگیری پکیج
اسید شویی پکیج
شستشوی پکیج
جهت برقراری ارتباط با تعمیرکار سیار پکیج با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰ تماس بگیرید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها