کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرنوشت دشمن تا ابد شکست است

12 اسفند 1399 ساعت 16:08


گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بر جبین انقلاب ما مکتوب است که ما غروب قدرت‌ها را خواهیم دید،‌ گفت: دشمن این واقعیت را دریافته که راز اصلی شکست‌هایش اتصال اسلام، ولایت و مردم است. حصر اقتصادی برای ما شکست نمی‌آفریند و در نگرش و جهان‌بینی اسلام عظمت در روح و معنی و باور نهفته است.
سردار حسین سلامی، با بیان اینکه آنان که تا چند دهه پیش زوال ناپذیر جلوه می‌کردند، امروز شاهد مرگ منطق خود هستند، ادامه داد: شکست اصلی دشمنان ما شکست منطق و باور آنها است.
وی  با اشاره به اینکه سرنوشت دشمن تا ابد شکست است، خاطرنشان کرد: شکست وقتی اتفاق می‌افتد که باورها و ارزش‌ها تغییر کند و اعتمادها فرو ریزد.وی با بیان اینکه دشمن این واقعیت را دریافته که راز اصلی شکست‌هایش اتصال اسلام، ولایت و مردم است، افزود: وقتی این سه عنصر باهم ترکیب شوند، یک قدرت شکست ناپذیر تشکیل می‌دهند.سردار سلامی با یادآوری اینکه بسیج خودش میدان جنگ و عنصر اصلی پیکار و نبرد است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب‌مان همچنان شاداب پیش رود باید این عنصر را زنده و در میدان و پرنفس نگه داریم.وی با اشاره به کمرنگ شدن انسانیت با پیشرفت مدرنیته در تفکر غربی، ادامه داد: هرگز پیشرفت‌های فنی نمی‌توانند جایگزین نقش انسان در تعالی بخشی و رشد جامعه شوند.

 


کد مطلب: 259463

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/259463/سرنوشت-دشمن-ابد-شکست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir