به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۲۵۹۴۷۱

محدودیت‌های خوزستان به قوت پابرجا است

محدودیت‌های خوزستان به قوت پابرجا است
گروه جامعه: فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مقرر شده است که نظارت‌ها و اعمال محدودیت‌ها در خوزستان همچنان به قوت خود پابرجا باشد.ولی‌الله حیاتی در حاشیه جلسه قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۲ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه بحث تشدید نظارت‌ها در خوزستان مطرح و مقرر شده است که نظارت‌ها و اعمال محدودیت‌ها در خوزستان همچنان به قوت خود پابرجا باشد. وی افزود: مبادی و ورودی‌ها و خروجی‌های خوزستان باید به شدت کنترل شوند. اجرای طرح محله‌محور شهید سلیمانی نیز در دستور کار قرار بگیرد و پشتیبانی لازم انجام شود.
 
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در مرکز استان، سه نقاهتگاه در نظر گرفته شده است که از امروز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.حیاتی بیان کرد: اداراتی که رعایت حداقلی پروتکل‌های بهداشتی را داشته‌اند، احصاء شده‌اند و تذکرات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه نصب اپلیکیشن ماسک داده شد.وی بیان کرد: امیدواریم با همکاری مردم و اعمال محدودیت‌ها بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها