به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۲۵۹۵۰۷

اسپرت ترین خودرو استون مارتین را بشناسید

اسپرت ترین خودرو استون مارتین را بشناسید
گروه اقتصادی:  استون مارتین یک مارک انگلیسی است که خودروهای ورزشی را بیشتر تولید می کند. این خودروساز هرگز دارای یک هایپرکار نبوده و اکنون قصد دارد Valkyrie، که دارای یک سرعت آیرودینامیکی بسیار بالا است را، تولید کند. وسایل نقلیه استون به طور معمول با طراحی ظریف همراه هستند، اما Valkyrie با یک ظاهر طراحی شده در بالاترین سطح، مسیر جدیدی را پیش رو دارد. این یک نوع اتومبیلی است که به نظر می‌رسد برای پیست اتومبیلرانی یا در فیلم بعدی ترانسفورمر‌ها باشد.  پیشرانه هیبریدی Valkyrie قدرت خیره کننده ۱۱۶۰ اسب بخار را تولید می‌کند. قیمت گذاری از ۳ میلیون دلار شروع می‌شود و تولید آن بسیار محدود است.

Valkyrie که یک وسیله نقلیه کاملاً جدید است، برای مدل ۲۰۲۲ به صف آستون مارتین می‌پیوندد. این نام خود را از اساطیر باستان نورس گرفته است، والکری ارواحی هستند که سرنوشت انسان‌ها را در جنگ تعیین می‌کنند. این هایپرکار از همکاری استون مارتین و Red Bull Racing متولد شده است.والکری استاندارد را می توان در خیابان استفاده کرد، اما یک نوع AMR Pro نیز وجود دارد که فقط برای استفاده در پیست ساخته شده است. فقط ۱۵۰ مدل والکری استاندارد ارائه خواهد شد. در مورد Valkyrie AMR Pro، تولید به ۲۵ خودرو محدود می‌شود. خودروی پایه بیش از اندازه، برای راضی نگه داشتن خریدار هایپرکار را ارائه می‌دهد.

برای بهبود آیرودینامیک، در آینه‌های بیرونی والکری دوربین‌های رو به عقب نصب شده که به جوانب باز و بسته می شوود. این دوربین‌ها به راننده امکان می‌دهد نقاط کور را کنترل کند، همچنین ممکن است متوجه شوید که هیچ آینه دید عقب وجود ندارد، به این دلیل که شیشه عقب وجود ندارد، این ویژگی توسط بدنه اتومبیل و ورودی هوای موتور نصب شده روی سقف، کنترل می‌شود.برای بهینه سازی وزن ، والکری کاملاً از فیبر کربن تشکیل شده است. طبق گفته استون مارتین، هیچ یک از اجزای فولادی در ساختار خودرو وجود ندارد. این هایپرکار بسیار گران است، اما باعث نشده که جلب توجه نکند.  استون مارتین گزارش می‌دهد که هر دو مدل Valkyrie استاندارد و Valkyrie AMR Pro از قبل به فروش رسیده اند.

پیشرانه هیبریدی والکری از یک پیشرانه ۶.۵ لیتری V-۱۲ تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک، نیرو را به چرخ‌های عقب هدایت می‌کند. V-۱۲ به تنهایی ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت ارائه می‌دهد، در حالی که سیستم الکتریکی باتری - ۱۶۰ اسب بخار قدرت دیگر دارد.به صورت ترکیبی، منابع تغذیه مجموعاً ۱۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۶۳ پوند فوت گشتاور تولید می‌کنند. والکری AMR Pro استون مارتین از همین پیشرانه بهره می‌برد، اما کالیبراسیون V-۱۲ برای افزایش تولید اصلاح شده است. AMR Pro نسبت به اتومبیل جاده‌ای دارای وزن کمتری است و استون ادعا می‌کند که توانایی تولید بیش از وزن خود در نیروی پایین را دارد.

استون مارتین والکری صندلی برای دو نفر را فراهم می‌کند. کابین خلبان مانند قطره قطره اشک است و مسافران آن را در حالت خمیده قرار می‌دهند. این حالت شبیه به موقعیت نشستن در اتومبیل‌های مسابقه‌ای مدرن فرمول ۱ است. مهار چهار نقطه‌ای استاندارد است و مهار شش نقطه‌ای برای کسانی که قصد دارند زمان زیادی را در پیست ثبت کنند، در دسترس است.برای کاهش حواس پرتی و شلوغی راننده، تمام تابلو‌های برق خودرو بر روی فرمان قرار گرفته و علائم حیاتی آن بر روی یک صفحه نمایشگر OLED منعکس شده است. کلید‌ها با نقره آنودایز، مشکی یا قرمز ارائه می‌شوند. آستون طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، الگو‌ها و رنگ‌های پایان را برای روکش اثاثه یا لوازم داخلی ارائه می‌دهد و دسته‌های صندلی از شش رنگ پررنگ انتخاب می‌شوند. 
برچسب ها: استون مارتین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها