به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۲۵۹۵۷۴

اردوی تیم ملی هندبال امید مجوز می‌گیرد؟

اردوی تیم ملی هندبال امید مجوز می‌گیرد؟
گروه ورزشی: ترکیب تیم ملی هندبال امید مشخص شده و مربیان این تیم منتظر اخذ مجوز برای آغاز اردوی تیم ملی هستند.به گزارش ایسنا، فدراسیون هندبال دو ماه پیش اسامی کادر فنی تیم ملی هندبال امید را معرفی و اعلام کرد اردوهای این تیم به زودی آغاز خواهد شد.قرار است تیم ملی هندبال امید با ترکیب بازیکنان زیر ۲۵ یا ۲۶ سال تشکیل شود و به گفته مسئولان فدراسیون تیم امید و بزرگسالان مکمل هم خواهند بود که قرار است هدایت این تیم را به سرمربی خارجی که فدراسیون قرار است نام او را به زودی اعلام کند سپرده شود. شهداد مرتجی و حمید صادقی نیز مربیان این تیم معرفی شده اند.مربیان تیم ملی امید پیش از این از آغاز اردوهای این تیم تا قبل از پایان سال خبر داده بودند. اکنون به گفته شهداد مرتجی مربی تیم ملی هندبال امید آغاز اردوهای تیم ملی بستگی به شرایط کرونا دارد و احتمال موج چهارم کرونا در ایران شاید مانعی برای آغاز اردوهای این تیم باشد.
 
البته در همین شرایط فدراسیون هندبال مجوز آغاز اردوهای تیم ملی هندبال دختران نوجوان را گرفته است و به گفته الهام سلوکی نایب رییس بانوان فدراسیون این اردوها قرار است از یکشنبه هفته آتی آغاز شود.شهداد مرتجی درباره آغاز اردوهای تیم ملی هندبال امید به ایسنا گفت: ما برنامه را به فدراسیون اعلام کرده ایم و منتظر برنامه ریزی فدراسیون هستیم. آقای پاکدل و دیگر عزیزان در فدراسیون قرار بود بعد از پایان مسابقات لیگ بانوان، شرایط را بسنجند و ببینند که آیا ستاد مقابله با کرونا و وزارت ورزش مجوز برپایی اردوها را می دهند. ما هم منتظر پاسخ نهایی فدراسیون و تاریخ برپایی اردو هستیم.

مربی تیم ملی هندبال امید همچنین در خصوص ترکیب تیم گفت: اسامی مشخص است و ما به فدراسیون اعلام کرده ایم، اما ظاهرا تا اردوها استارت نخورد اسامی معرفی نخواهد شد. البته ما در ترکیب مورد نظر اسامی بازیکنان جوان را مد نظر قرار نداده ایم که با لغو مسابقات قهرمانی آسیا باید تعدادی از آن ها را به لیستمان اضافه کنیم. بنابراین جابجایی در ترکیب تیم ملی خواهیم داشت. اگر تاریخ برگزاری اردو مشخص شود ما هم لیست نهایی را به فدراسیون خواهیم داد.وی در پاسخ به این سوال که امیدی هست اردوهای تیم ملی امید قبل از پایان سال استارت بخورد، گفت: همه چیز بستگی به کرونا دارد. اگر شرایط شیوع کرونا در این زمان بدتر شود و بحث موج چهارم پیش بیاید بعید است اردویی برگزار شود. اما اگر شرایط ثبات پیدا کند و مشکلی نداشته باشیم قطعا اردویی خواهیم داشت.
برچسب ها: هندبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها