به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۵۹۵۸۰

بازار مرغ، دست دلالان افتاده است

بازار مرغ، دست دلالان افتاده است
گروه اقتصادی: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت، مرغ و تخم‌مرغ اهواز گفت: کشتارگاه‌ها قیمت کیلویی ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان را برای مرغ اعلام می‌کنند و از طرف دیگر ترفندی را پیاده کرده‌اند که مرغ را دست عده‌ای خاص می‌دهند.
سید اصغر حسینی بهارانچی  در خصوص آخرین وضعیت مرغ در بازار اهواز در آستانه عید نوروز اظهار کرد: بازار مرغ در دست دلالان افتاده است و این در حالی است که کمبود مرغ وجود ندارد. وی افزود: قیمت اعلام‌شده به همکاران ما، به ازای خرید هر کیلوگرم مرغ ۲۴ هزار تومان و برای فروش به مشتریان هر کیلوگرم ۲۵ هزارتومان است اما این قیمت‌ها عملی نمی‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت، مرغ و تخم‌مرغ اهواز با اشاره به اعمال نظر کشتارگاه‌ها در افزایش قیمت مرغ گفت: گله بنده از کشتارگاه‌ها این است که اگر قیمت مرغ گران است قیمت‌های خود را به ما اعلام کنند؛ دیگر این استخوان در زخم گذاشتن‌ها برای چیست؟وی افزود: کشتارگاه‌ها قیمت کیلویی ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان را برای مرغ اعلام می‌کنند و از طرف دیگر ترفندی را پیاده کرده‌اند که مرغ را دست عده‌ای خاص می‌دهند و بعد می‌گویند که ما کاره‌ای نیستیم!حسینی بهارانچی تصریح کرد: بنده به چشم خود دیده‌ام که فردی تاکسی‌دار، خودروی خود را پر از مرغ می‌کند و می‌رود. این افراد مرغ‌ها را از کجا می‌آورند و چکار می‌کنند؟وی افزود: از دیگر ترفندهایی که کشتارگاه‌ها اجرا می‌کنند این است که مرغ‌ها را قطعه‌بندی می‌کنند و با قیمت‌های مورد نظر خود راهی بازار می‌کنند.
برچسب ها: مرغ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها