به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۲۵۹۶۴۶

حقیقت زندگی (آموزش پاکسازی: قسمت دوم)

حقیقت زندگی (آموزش پاکسازی: قسمت دوم)
درسهای رزی (شناخت هویت شخصی)
ROSI : Recognition of self-identity

درس هفدهم: آموزش پاکسازی (قسمت دوم)
یکی از مهمترین اهداف پاکسازی کردن، از بین بردن تاثیر یک خاطره در جهت کسب آرامش هست.
هر چقدر این خاطره یا خاطرات در بر گیرنده اتفاق مهمتری باشن، تاثیر بیشتری روی تصمیم های شما میزارن.
شما تصور میکنین که توسط ذهن خودتون دارین تصمیمی رو میگیرین یا اتخاب میکنین که چه کاری رو باید انجام بدین اما در واقع اینطور نیست . قبل از این که ذهن شما شروع کنه به انتخاب کردن، این ضمیر ناخودآگاه شماست که بر اساس خاطرات شما، تصمیم و انتخاب رو به ضمیرخودآگاه شما تحمیل میکنه.
در واقع خاطرات شما، گوهر وجودی و سنگ درون شما رو اشغال میکنن و اتصال اون رو با خداوند متعال قطع میکنن و اینجاست که دیگه شما تصمیم نمیگیرین، بلکه این خاطرات شما هستن که از شما یه آدم دیگه میسازن.
با پاکسازی اثر خاطرات روی گوهر وجودی، کم کم از بین میره و اتصال ضمیرناخودآگاه شما با خداوند متعال برقرار میشه و به جای چنگ زدن به اتفاقات خوب یا بد گذشته، در کمال تعجب خودتون رو تحت حمایت تمام و کمال خداوند حس میکنین و هر اتفاقی هم که بیفته، شما به راحتی از اون عبور میکنین.
در خاطرات شما مواردی هست که خودتون یا دیگران با یک تصمیم یا انتخاب اشتباه و یا حتی به عمد و از روی هر نوع جهالت یا دشمنی، ضربه سنگینی رو دریافت کردین و چون این ضربه و آسیب سنگسن بوده، شما با اون زندگی میکنین و هر بار که بهش رجوع میکنین، مجددا اون ضربه رو حتی شدیدتر دریافت میکنین و متاسفانه روی همه تصمیمات و انتخابهای شما تاثیر میزاره و در اصل شخصیت شما رو عوض میکنه و شکل میده.
برای از میون برداشتن این تاثیر، راه حل طلایی، گذشت کردن هست.

چه خودتون چه دیگران، باعث به وجود اومدن اون خاطره شدن، خودتون و دیگران رو با استفاده از پاکسازی ببخشین. دست از سرزنش خودتون و مجازات دیگران بکشین. با این کار بار سنگین اون ضربه رو دیگه به دوش نمیکشین و راحت تر زندگی میکنین.
بخشش شروع مسئولیت پذیریه و به جای سرزنش کردن خودتون و دیگران، مسئولیت زندگی خودتون رو میپذیرین و دیگه به دنبال مقصر نیستین. هر وقت اتفاقی براتون میفته، به اون خاطره رجوع نمیکنین و اون اتفاق رو باعث اتفاق جدید نمیدونین.
بخشش شما رو بزرگ میکنه و از شما انسان متفاوتی میسازه.
در غیر این صورت، تا آخر عمر درگیر خاطراتی هستین که شما رو آزار میده و روی همه زندگی شما تاثیر میزاره.
با بخشیدن تفاوت مقصر و مسئول رو درک میکنین و بابت هر اتفاقی، خودتون یا دیگران رو مقصر نمیدونین و فقط مسئولیت اون اتفاق رو به عهده میگیرین.
بخشش اولین قدم برای استفاده بهتر از زمان و درخشان کردن گوهر وجودی شماست.
 
 
تا همیشه با حقیقت زندگی

http://www.instagram.com/rosi.group
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها