به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۲۵۹۷۱۶

دوره اموزشی مهارت‌های هفتگانه icdl

گروه فناوری: اگر علاقمند به شرکت در دوره اموزشی مهارت‌های هفتگانه icdl هستید، حتما یکی از بهترین مراکز آموزش کامپیوتر در تهران را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات کامل و شرکت دوره اموزشی مهارت‌های هفتگانه icdl در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران روی لینک زیر کلیک کنید.
دوره icdl

دوره مهارت‌های هفتگانه icdl چیست ؟
دوره ICDL برگرفته از کلمات International Computer Driving Licence به معنای دوره بین المللی کاربری کامپیوتر است که توسط آن مهارتهای کامپیوتری کاربران تائید می‌شود.
گواهینامه بین‌المللی کاربری کامپیوتر یا ICDL که با عنوان گواهینامه اروپایی کاربری کامپیوتر یا ECDL نیز شناخته می‌شود، گواهینامه ‌ای بین‌المللی برای کاربری رایانه است که توسط بنیاد ای‌سی‌دی‌ال ارائه شده و دریافت آن به معنی رسیدن به درجه‌ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی‌های اصلی و مهارت‌های مقدماتی کار با رایانه را دارد.
ICDL دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آن بسیار آسان می‌باشد و فقط نیاز به شناخت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری رایانه دارد.
برنامه ECDL و مدرک آن تا کنون ۱۱ میلیون نفر را با ۴۱ زبان مختلف در ۱۴۸ کشور، بوسیله ۲۴ هزار مرکز نمایندگی تحت پوشش داده است.
برای آشنایی هر چه بیشتر با ICDL روی لینک زیر کلیک کنید
icdl چیست



اعتبار مدرک مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر icdl
اعتبار مدرک مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر یا هماند مدرک icdl به شرط صدور از مراکز معتبر بین المللی است. شما با دریافت این مدرک می‌توانید به کارفرما نشان دهید شما صلاحیت انجام تمام کارهای اداری و استفاده از کامپیوتر را دارید.
آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران نیز از آنجا که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است، قادر است علاوه بر صدور مدرک ICDL داخلی که برای استخدا در شرکت‌های اخلی ضروری است، مدرک بین المللی کامپیوتر نیز صادر کند.
مدرکی که قابل ترجمه و استعلام در اکثر کشوری‌های خارجی است. برای اطلاع از شیوه دریافت فوری مدرک ICDL روی لینک زیر کلیک کنید.
مدرک icdl



مهارت‌های هفتگانه عبارت اند از :
1.    آموزش فناوری اطلاعات به معنی  یادگیری مفهوم تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات
2.    آموزش سیستم عامل ویندوز به معنی استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایلها
3.    آموزش اینترنت برای استفاده از صفحات وب و ارتباطی
4.    آموزش نرم افزار واژه پرداز یا همان نرم افزار WORD که به عنوان ویرایشگر متون استفاده می‌شود
5.    آموزش نرم افزار صفحه گسترده  یا همان نرم افزار excel برای ایجاد جداول اطلاعاتی.
6.    آموزش بانک اطلاعات  یا همان نرم افزار access برای استفاده از بانکهای اطلاعاتی
7.    آموزش نرم افزار ارائه مطلب یا همان powerpoint  برای ایجاد پرزنتیشن

چرا باید icdl را یاد بگیریم؟
این روزها رقابت برسر شغل نفس‌گیر شده است. هرچه مهارت‌های بیشتری داشته باشید، شانس‌تان برای پیدا کردن یک شغل خوب، بیشتر می‌شود. بنابراین باید تا می‌توانید رزومه قوی‌تری بسازید و مهارت‌های بیشتری یاد بگیرید. گواهی‌نامه icdl یکی از مدارکی است که می‌تواند وزنه‌ی رزومه‌تان را تا حد زیادی سنگین و پربار کند.
اگر بخواهید در یکی از اداره‌ها یا شرکت‌های داخلی استخدام شوید باید آشنایی کافی با کامپیوتر داشته باشید. اگر دوره‌های icdl را بگذرانید، بدون‌شک کسی در مورد مهارت‌های رایانه‌ای‌تان شک نمی‌کند و چند پله از کسی که این گواهی‌نامه را ندارد جلوتر خواهید بود.
فرقی نمی‌کند بخواهید ایران بمانید یا از کشور خلرج شوید. درهر حال گواهی‌نامه icdlبه دردتان خواهدخورد. برای کار در خارج از کشور می‌توانید مدرک icdl را ترجمه کنید و همراه‌تان ببرید؛ چون همان‌طور که گفتیم این مدرک در 149 کشور اعتبار دارد و می‌توانید روی کارایی‌هایش حساب کنید.اگر در شرکت یا اداره‌ای کارمند هستید ولی هنوز گواهی‌نامه icdl ندارید، در سریع‌ترین زمان ممکن برای گذراندن این دوره‌ها اقدام کنید؛ چون اگر روزی بخواهید به ارتقای شغلی فکر کنید این مدرک کامپیوتری به کمک‌تان خواهد آمد.جدا از بحث کار و شغل، این آموزش‌ها برای دانش‌آموزان، دانشجویان، خانم‌های خانه‌دار و… هم مناسب است. قرار نیست مهارت‌های icdl فقط به درد کارمندان بخورد. حتی اگر جزء کسانی هستید که گاهی گذرتان به کامپیوتر می‌افتد باز هم از مزایای این دوره‌ها بهره خواهید برد.

ویژگی‌های اصلی کلاس مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر در آریا تهران
از ویژگی‌های اصلی کلاس مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر در آموزشگاه ICDL آریا تهران  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
 •    آموزش دوره بر اساس سرفصل‌های سازمان فنی و حرفه‌ای
•    آموزش بر اساس استاندارهای جهانی ICDL
•    آموزش مفاهیم پایه در فناوری اطلاعات و کامپیوتر
•    آموزش آشنایی با امکانات Windows ۷ & ۸ و نحوه استفاده از آن
•    آشنایی با مبانی شبکه، جستجو در اینترنت و …

شما با شرکت در دوره آموزش ICDL جامع، طی آموزش مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر ای سی دی ال بصورت جزء به جزء با مبانی کامپیوتر – ویندوز ( Windows ) – اینترنت ( Internet ) – نرم افزار ورد ( Word ) – نرم افزار اکسل ( Excel ) – نرم افزار اکسس ( Access ) – نرم افزار پاورپوینت ( PowerPoint ) و دیگر نرم افزار‌های اداری آشنا خواهید شد.
 با شرکت در این دوره می‌توانید در کنار یادگیری حضوری فیلم‌های آموزشی و جزوات رایگان استفاده نمایید. درضمن شرایط پرداخت شهریه، به صورت اقساط می‌باشد.
در آموزشگاه ICDL آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای، در محیطی آرام، با امکانات پیشرفته و اساتیدی متخصص، شما را دقیقا به آنچه که می‌خواهید خواهد رساند. و همواره بصورت رایگان، در حین دوره و پس از دوره پشتیبان شما خواهد بود.
پس از دوره شما قادر خواهید بود علاوه بر مدرک داخلی، مدرک فنی و حرفه ای دریافت نمایید.
توجه: علاوه بر تهران می‌توانید دوره حاضر را در سایر شعبات ما در شهرستان‌های کرمانشاه و … بگذرانید.

کلاس‌های آموزش ICDL جامع
آموزشگاه ای سی دی ال آریا تهران، دو نوع کلاس آموزشی بصورت  عمومی و خصوصی  برگزار می‌کند. در هر دو کلاس سرفصل‌های دوره آموزش ICDL جامع (رایانه کار icdl درجه ۲ و رایانه کار icdl درجه ۱)، یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد، اما مسلما در کلاس خصوصی آموزش ICDL جامع، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.
قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس‌های خصوصی و نیمه خصوصی ۱ تا ۳ نفر می‌باشد و در کلاس‌های عمومی ICDL جامع، حداقل ۴ نفر است.مدت دوره ICDL در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران ۲ ماه و نیم می‌باشد و طی این دوره ۲ ماه و نیمه کارآموزان به تمام مهارت‌های ICDL مسلط خواهند شد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها