کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی در تهران

14 اسفند 1399 ساعت 20:14

گروه کسب و کار: طراحی سایت بدون کدنویسی، عنوانی که این‌ روزها برای دست‌ یابی به یک وب ‌سایت زیاد جستجو می‌شود. عبارت طراحی سایت معمولاً در ذهن‌‌ها فعالیت کدنویسی را شکل می‌دهد. اما آیا این امکان وجود دارد که بدون نیاز به کد نویسی یک وب ‌سایت راه‌ا ندازی کنیم؟


پاسخ سوال مثبت است! بله طراحی سایت بدون برنامه ‌نویسی هم ممکن است. اما شاید کلمه ‌ طراحی در اینجا زیاد صحیح نباشد. طراحی زمانی اتفاق می‌افتد که شما قصد خلق اثر جدیدی را دارید یا زمانی که می‌خواهید ایده ‌پردازی کرده و طرحی را بنا کنید.
اما در مراحل طراحی سایت بدون کد نویسی ما طراحی خاصی را انجام نمی ‌دهیم بلکه معمولاً از طراحی‌‌های موجود استفاده می‌کنیم. گاهی هم می‌‌توانیم آنها را تغییر دهیم یا شخصی سازی کنیم.
خب بیشتر از این به جزییات نمی ‌پردازم و وارد بخش اصلی موضوع می‌‌شویم. در این مقاله همراه آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران باشید تا تمام جزییات بحث ساخت سایت بدون کد نویسی را بدانید.
برای مشاهده فیلم‌های رایگان طراحی سایت بدون کدی نویسی می‌توانید روی لینک زیر کیک کنید.
آموزش طراحی سایت رایگان



معرفی دوره طراحی سایت بدون کدنویسی
با وجود سیستم‌های مدیریت محتوا این ایده کاملا قابل اجرا است. سیستم‌های مدیریت محتوا یا CMS، سیستمی هستند که از قبل طراحی شده و هسته‌ مدیریت وب ‌سایت شما را پیاده سازی می‌کنند.
با وجود این سیستم‌ها بخش عظیمی از کدنویسی کاسته می‌شود. محبوب ‌ترین و منعطف ‌ترین سیستم مدیریت محتوای موجود در حال حاضر در دنیا، وردپرس است.
وردپرس یک سیستم متن باز و رایگان است که کار کردن با آن ساده و لذت بخش است. با یادگیری این سیستم می‌‌توان بدون کدنویسی یک وب ‌سایت راه‌ا ندازی کرد. خب اگر اطلاعات بیشتری در زمینه‌ی سیستم‌های مدیریت محتوا می‌خواهید از لینک بالا استفاده کنید.



آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی
در دوره طراحی سایت بدون کدنویسی در مرحله اول ما بصورت کاملا رایگان آموزش طراحی سایت با وردپرس را در اختیار شما قرار خواهیم داد. دوره در کلاس‌های حضوری و آنلاین طراحی سایت دانشجو بصورت گام به گام و از پایه آموزش طراحی سایت و کار با وردپرس را فراخواهد گرفت. همچنین در دوره طراحی سایت با وردپرس آموزش نصب و تنظیم انواع افزونه و قالب رایگان نیز ارائه خواهد شد و در نهایت دانشجو از آموزشگاه طراحی سایت در تهران مدرک معتبر فنی حرفه ای طراحی سایت با وردپرس را دریافت خواهد کرد، مدرک فنی حرفه ای طراحی سایت قابل ارائه به تمام شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی می‌باشد.
توجه: علاوه بر تهران شما می‌توانید دوره حاضر را در سایر شعبات ما در شهرستان‌های کرمانشاه و … بصورت حضوری بگذرانید.



طراحی سایت بدون کدنویسی
طراحی سایت بدون کدنویسی کار خیلی راحتیه اما اصلا فکر نکنید که چون کار راحتیه، نمیشه با این روش سایت‌های حرفه ای طراحی کرد.مثلا سایت معروفی مثل سایت آموزشگاه آریا تهران از همین روش طراحی شده و اداره میشه. نه تنها سایت ما بلکه تعداد خیلی زیادی از سایت‌های موجود در سطح وب از همین روش استفاده کرده‌اند.
پس بدون نیاز به کد نویسی و دانش خاصی شما می‌توانید یک طراح سایت باشید!!! همین حالا روی لینک بالا کلیک کنید.

انتخاب مسیر ورود به طراحی سایت
باید بدانید که ورود به عرصه طراحی سایت از چند روش امکان پذیر است. طراحی سایت با کد نویسی و طراحی سایت بدون کد نویسی. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ادر این خصوص ادامه مقاله زیر را مشاهده کنید.

•    آموزش وردپرس مقدماتی و پیشرفته
•    آموزش HTML و CSS
•    آموزش PHP و MYSQL
•    یادگیری nodejs و mongoDB
•    تبدیل به یک توسعه دهنده وب شوید

آموزش وردپرس مقدماتی و پیشرفته
در این مور بطور مفصل در قسمت بالاتر صحبت کردیم. ولی چیزی که باید بدانید این است که، وردپرس سیستم و نرم افزار تحت وب است که به واسطه آن می‌توانید بدون یک خط کد نویسی اقدام به ساخت انواع سایت‌های ساده و حرفه ای نمایید.
آموزش مقدماتی آن در همین صفحه گذاشته شده که می‌توانید آن را مشاهده کنید. آموزش آموزشگاه آریا تهران دوره‌های حضوریس آن را نیز برگزار می‌کند که می‌توانید در آن شرکت کنید
برای شرکت در دوره می‌توانید از لینک زیر استفاده کنیدک
دوره طراحی سایت

آموزش HTML و CSS
HTML و CSS ساختار اصلی صفحات وب هستند. لذا اولین مرحله برای شروع طراحی سایت با کد نویسی یادگیری HTML و CSS می‌باشد. شما می‌توانید آموزش مقدماتی HTML و CSS را به کمک لینک ‌های زیر به صورت رایگان شروع کنید.
html چیست

آموزش PHP و MYSQL
گام دیگری که باید شما برای ورود به طراحی سایت از طریق کد نویسی بردارید البته پس از یادگیری HTML و CSS، یادگیری PHP و MYSQL می‌باشد که می‌توانید آموزش آن در صفحه مربوطه آموزشگاه آریا تهران مشاهده کنید.

تبدیل به یک توسعه دهنده وب شوید
در ادامه یادگیری مبحث آموزش طراحی سایت شما با موضوعاتی مانند طراحی وب اپلیکیشن و توسعه دهندگی وب آشنا می‌شوید. فرقی نمی کند که شما با کدام زبان برنامه نویسی سمت وب کار می‌کنید. زمانی که شما می‌خواهید توسعه دهنده وب شوید یعنی علاوه بر طراحی سایت شما اقدام به ساخت api‌های سمت وب برای اپلیکیشن‌های موبایل و دیگر اپلیکیشن‌ها می‌کنید که می‌توانید با کمی تحقیق در اینترنت به کلیت این موضوع پی ببرید. علاوه بر آن باید به صورت کامل با ابزار‌های و فریم ورک‌های زبان برنامه نویسی خود آشنا شوید. باید بدانید که مسیر یادگیری طراحی سایت بسیار آسان است اما زمانی که شما پا در مسیر یادگیری توسعه دهنده وب با زبان‌های برنامه نویسی مختلف می‌گذارید باید بگویم که یک مسیر بسیار جالب و البته طولانی را در پی دارید.
آموزشگاه آریا تهران در حال تدارک دیدن یک دوره جامع توسعه دهنده وب با تضمین اشتغال به کار در شرکت‌های معتبر همراه با یادگیری کامل تمامی مباحث جدید و مورد استفاده در طراحی سایت می‌باشد که در زمان برگذاری در همین صفحه اعلام می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 02166919634 الی 6
 


کد مطلب: 259762

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/259762/آموزش-طراحی-بدون-کد-نویسی-تهران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir