به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۲۵۹۸۰۷

چت روم صوتی توییتر به اندروید آمد

چت روم صوتی توییتر به اندروید آمد
گروه فناوری: توییتر قابلیت چت رومهای صوتی زنده خود به نام Twitter Spaces را به روی کاربران اندروید گشود.
به گزارش ایسنا، پس از راه اندازی نسخه بتای خصوصی این محصول در اواخر دسامبر ۲۰۲۰، این تجربه برای کاربران منتخب در iOS گشوده شده بود و اکنون برای کاربران اندروید فراهم شده است. توییتر اعلام کرد فعلا کاربران اندروید تنها می توانند وارد Spaces شده و صحبت کنند اما خودشان نمی توانند چت روم صوتی لایو را آغاز کنند. این شرکت بدون دادن زمان مشخص، اعلام کرد قابلیت مذکور به زودی عرضه می شود.توییتر از زمان عرضه نسخه بتای Spaces، در ماههای بعد آن به سرعت تلاش کرد و درباره نقشه راه خود نسبتا شفاف بود.

تیم طراح Spaces ماه گذشته میزبان یک اسپیس بود که در آن کاربران برای نظرخواهی، سوال پرسیدن و شناختن آنچه توییتر در دست ساخت دارد، دعوت شدند. توییتر در این چت صوتی زنده تایید کرد که Spaces در مارس برای اندروید عرضه می شود. همچنین قول داده بود نحوه نمایش شنوندگان را اصلاح کند که چنین کاری را هم انجام داد.
بر اساس گزارش تک کرانچ، قابلیتهای Spaces هم پس از طراحی شدن و نمونه اولیه، در اختیار عموم قرار داده شدند که شامل قابلیتهایی نظیر عناوین و توصیفها، گزینه های برنامه ریزی، حمایت برای میزبانان مشترک و ناظران، شنوندگان مهمان و موارد دیگر هستند. توییتر همچنین کارت پیش نمایش که در تایم لاین ظاهر می شود را آپدیت کرد و قابلیت کپشن آن را نام گذاری مجدد کرد تا از نقطه نظر دسترس پذیری، دقیقتر باشد.
برچسب ها: توییتر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها