به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۵۹۸۴۵

به روزرسانی طرح‌های اسرائیل در برابر ایران

به روزرسانی طرح‌های اسرائیل در برابر ایران
گروه سیاسی: وزیر دفاع اسرائیل، گفت« ارتش این کشور در حال به‌روز رسانی طرح‌های خود برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران است.
بنی گانتز  تصریح کرد، در صورتی که جامعه بین المللی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران اقدامی نکند، اسرائیل خود به تنهایی دست به اقدام خواهد زد.
وی گفت: اگر جهان  جاه طلبی هسته‌ای  ایران را متوقف کند، که خیلی هم خوب. اما اگر چنین نکرد، ما باید مستقل بایستیم و خودمان می‌بایست از خودمان دفاع کنیم.
 بنی گانتز یک نقشه محرمانه از اهدافی که حزب الله لبنان در آنها این موشک‌ها را نگهداری می‌کند، ارائه کرد که نشان می‌داد بسیاری از این راکت‌ها در منطقه مسکونی غیر نظامی در طول مرزی انبار شده‌اند.وزیر دفاع اسرائیل گفت، نقشه اهداف عملیاتی است. هرکدام از نظر قانونی، عملیاتی و اطلاعاتی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و ما آماده نبرد هستیم.
  اسرائیل اهداف زیادی را در داخل خاک ایران مشخص کرده است که حمله به آنها می‌تواند به توانایی ایران برای توسعه برنامه هسته‌ایش لطمه وارد کند.برآوردهای اطلاعاتی حاکی است که ایران احتمالا در سال ۲۰۲۱ از طریق نیروهای نیابتی خود در سوریه و لبنان علیه اسرائیل دست به حملاتی بزند. گزارش سالانه نیروهای دفاعی اسرائیل نشان می‌دهد که اسرائیل برای جنگ چند روزه با حزب الله آماده می‌شود.رسانه‌های داخلی اسرائیل می‌گویند، در صورت بروز درگیری، اسرائیل روزانه سه هزار هدف در لبنان مورد هدف قرار می گیرد و ۳۰۰  عضو حزب الله کشته شوند.
طبق این گزارش، ژنرال آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش، گفته است که از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون بیش از ۵۰۰ موضع نیروهای مورد حمایت ایران در سوریه هدف قرار گرفته‌اند.

 
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها