کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرمایه‌گذاران کدام بازار کمتر ضرر کردند؟

15 اسفند 1399 ساعت 12:48


گروه اقتصادی: بررسی عملکرد بازارها در هفته‌ای که گذشت از ادامه کاهش ارزش این بازارها خبر می‌دهد. اما هر کدام از بازارها چه میزان افت را تجربه کردند؟

طلا و سکه
بازار طلای ۱۸ عیار و سکه امامی با حدود ۴٫۵ درصد کاهش قیمت، بیشترین افت ارزش راد داشتند.براساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت طلای ۱۸ عیار در این هفته با افت قیمت ۵۰ هزار تومانی از نرخ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ یک میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.ارزش سکه امامی نیز حدود ۵۰۰ هزار تومان کاهش داشت. قیمت این سکه در پایان هفته قبل ۱۱ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان بود اما با افت ۴٫۴ درصدی به نرخ ۱۰ میلیون و ۸۱۲ هزار تومان رسید.

بورس
شاخص کل بورس در این هفته ۲۸ هزار واحد معادل ۲٫۳ درصد افت کرد.براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار شاخص کل این بازار در پایان هفته منتهی به شش اسفند یک میلیون و ۲۰۵ هزار واحدی قرار داشت، اما با افتی که در این هفته متحمل شد روی سطح یک میلیون و ۱۷۷ هزار واحدی رسید.

دلار
دلار صرافی ملی در این هفته ۱۶۴ تومان کاهش قیمت یافت.دلار در پایان هفته اول اسفند ۲۴ هزار و ۸۲۱ تومان قیمت داشت اما با افت ۰٫۶ درصدی در این هفته به نرخ ۲۴ هزار و ۶۵۷ تومان به ثبت رسید.


کد مطلب: 259846

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/259846/سرمایه-گذاران-کدام-بازار-کمتر-ضرر-کردند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir