به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۲۵۹۹۲۰

بهتر است‌اتلتیکو درداربی‌مادرید‌امتیازاز دست بدهد

بهتر است‌اتلتیکو درداربی‌مادرید‌امتیازاز دست بدهد
گروه ورزشی: سرمربی بارسلونا امیدوار است اتلتیکو، صدرنشنین لالیگا در داربی مادرید امتیاز از دست بدهد.به گزارش ایسنا، بارسلونا شنبه در هفته بیست و ششم لالیگا به مصاف اوساسونا می‌رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی مهمی است. یکشنبه اتلتیکومادرید برابر رئال مادرید قرار می‌گیرد و یکی از این دو تیم یا هر دو امتیاز از دست خواهند داد. برای ما بازی سختی خواهد بود چون حریفمان قدرتمند است. سرمربی بارسلونا درباره حضورش در فصل دیگر اظهار کرد: دست من نیست. یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده است. خوشبختانه دو سه روز دیگر رییس باشگاه مشخص می‌شود و در این رابطه صحبت خواهیم کرد. تمرکزم روی پیروزی در بازی‌ها و شانس فتح کوپا دل ری است. بقیه مسائل دست من نیست. 
 
سرمربی هلندی در مورد نتیجه دلخواهش در داربی مادرید اظهار کرد: ابتدا ما باید پیروز شویم و بهترین نتیجه برای داربی امتیاز از دست دادن صدرنشنین (اتلتیکو) است. او در ادامه به وضعیت تیم خود اشاره کرد و گفت: در شرایط خوبی به سر می‌بریم اما باید ثبات را پیدا کنیم. باید روی کارهایی که انجام می دهیم تمرکز داشته باشیم. هنوز خیلی کار داریم. در بازی بدون توپ بهتر شده‌ایم. بیشتر پرس می‌کنیم و در دفاع بهتر عمل می‌کنیم. کومان درباره هواداران گفت: مردم خوشحال هستند. آن‌ها روزهای بدی را پشت سر گذاشتند و طرفداران از تیم دوباره حمایت می‌کنند. برای بهبودی شرایط خیلی تلاش کردیم. اکنون نیاز به ورزشگاهی پر از تماشاگر داریم که بتوانند از شب‌هایی همچون دیدار برابر سویا لذت ببرند. 

سرمربی بارسلونا در رابطه با شانس فتح دوگانه در صورت پیروزی برابر اوساسونا اظهار کرد: باید واقع بین بود. من عقیده‌ام تغییری نکرده است. اکنون به قهرمانی در کوپا دل ری نزدیک شده‌ایم اما در لالیگا هنوز پشت سر اتلتیکو قرار داریم و اگر این تیم امتیاز از دست ندهد ما هم چیزی به دست نخواهیم آورد. در شروع امتیازهای زیادی از دست دادیم. قهرمانی سخت خواهد بود اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها