به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۲۵۹۹۴۵

حسن روشن: کار اصلی فرهاد فصل آینده است

حسن روشن: کار اصلی فرهاد فصل آینده است
گروه ورزشی: حسن روشن پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان به دنبال تغییرات در کادرفنی اگرچه انتظارات زیادی دارند اما باید صبور باشند تا بازیکنان زیر نظر فرهاد مجیدی به یک هماهنگی برسند.

فکری از سمت سرمربیگری تیم استعفا کرد و مجیدی جانشین او شد.
‌همه توقع دارند استقلال به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسد و مجیدی باید توقعات هواداران استقلال را برآورده سازد. مجیدی در زمان بازیگری‌اش باهوش بود و از همه حساسیت‌ها و انتظاراتی که از وی وجود دارد باخبر است. محمود فکری برای استقلال زحمت کشید اما جو و فضای سنگینی که در صفحات مجازی علیه وی وجود داشت باعث برکناری‌اش شد. به هر عنوان او سرمایه باشگاه است و نباید بی احترامی به او صورت بگیرد. توهین به شخصی که کاپیتان تیم بوده به هیچ عنوان پسندیده نیست و چند صفحه مجازی دیدم که چنین رفتار زشتی داشتند که اصلا مورد پسند نبود.

انتخاب فرهاد مجیدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
پس از جدایی استراماچونی، مجیدی تنها مربی بود که حضورش در استقلال، هواداران را آرام نگه می‌داشت و آنها نیز مجیدی را پذیرفتند. استقلال در آن زمان خیلی خوب بازی می‌کرد و دیدار مقابل الشرطه در عراق یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود. هواداران هم از این شکل بازی رضایت داشتند. الان هم انتخاب مجیدی به خاطر این بود که او نزد هواداران محبوب است. هواداران الان نباید انتظار تغییرات زیاد داشته باشند یا فکر کنند استقلال از این به بعد خیلی خوب بازی می‌کند. زمان قرارداد مجیدی با استقلال نشان می‌دهد کار اصلی او برای فصل بعد است. فرهاد مجیدی روی اصول خود پایبند است. همچنین یک نفر هم در مسائل فنی تأثیرگذار نیست و سرمربی، آخرین تصمیم را می‌گیرد. مجیدی باید یک کادر فنی قوی داشته باشد؛ به خصوص مربی بدنساز که خیلی مهم است.

در حال حاضر شرایط تیم را چطور می‌بینید؟
در مقطع فعلی باید پشت تیم بود تا خودش را پیدا کند. تغییر سرمربی در اواسط فصل فشار زیادی روی بازیکنان می‌آورد استقلال باید برای قهرمانی تلاش کند و همه هم چنین انتظاری داریم
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها