به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۲۵۹۹۸۸

ضرر مالی شدید آرسنال در پی بحران کرونا

ضرر مالی شدید آرسنال در پی بحران کرونا
گروه ورزشی: آرسنال در سال گذشته میلادی ۴۷.۸ میلیون پوند که عمدتا به خاطر بحران کرونا بود متضرر شده است.به گزارش ایسنا،  باشگاه آرسنال در وب سایت خود  نتایج آخرین گزارش مالی را اعلام کرد. پس از پرداخت مالیات، باشگاه لندنی ۴۷.۸ میلیون پوند ضرر کرد.نتایج مالی به طور قابل توجهی تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا  قرار گرفت.ضرر ۳۵ میلیون پوندی قبل از مالیات مستقیماً مربوط به COVID-۱۹ بود. اثرات همه گیری به فصل ۲۰۲۰/۲۱ رسیده و همچنان ادامه دارد. مسابقات هنوز بدون حضور هواداران انجام می شود و بنابراین باشگاه بدون یکی از منابع اصلی درآمد فعالیت می کند.
 
از پایان سال، این باشگاه تلاش زیادی برای جایگزینی منابع مالی کرد و اقدامات زیادی در زمینه کاهش هزینه ها انجام داده است. این مراحل به تدریج موقعیت خوبی را برای باشگاه فراهم می کنند.این گزارش همچنین خاطر نشان کرد که درآمد تجاری لندنی ها به دلیل همکاری مجدد با امارات و معامله جدید با آدیداس با ۳۱.۴ میلیون پوند افزایش به ۱۴۲.۳ میلیون پوند رسید. علاوه بر این، یک بند هزینه اضطراری وجود دارد که در آن ۱۰.۴ میلیون پوند برای اخراج اونای امری در نوامبر ۲۰۱۹ و جایگزینی او توسط مایکل آرتتا هزینه شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها