به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۲۵۹۹۹۲

اکران فیلم‌های ترمیم شده چاپلین درسینمای جهان

اکران فیلم‌های ترمیم شده چاپلین درسینمای جهان
گروه فرهنگی: به مناسبت صد سالگی اولین فیلم بلند چارلی چاپلین، فیلم‌های ترمیم شده او در سینما‌های جهان نمایش داده می‌شوند. صد سال از زمانی که چارلی چاپلین اولین فیلم بلند خود به نام «پسر بچه» را کارگردانی و در آن بازی کرد، می‌گذرد. اکنون تعدادی از بهترین فیلم‌های کمدی صامت وی ترمیم شده اند تا در سینما‌های جهان اکران شوند.
 
کمپانی فیلم فرانسوی MK۲ و همینطور توزیع کننده بین المللی Piece of Magic در بیانیه‌ای اعلام کردند در همکاری با یکدیگر سالگرد صدساله شدن اولین اثر چارلی چاپلین را برگزار می کنند. فیلم‌هایی که از چارلی چاپلین احیا شده، شامل آثار کلاسیکی مثل «در جست و جوی طلا»، «روشنایی شهر»، «سیرک»، «عصر جدید» و «دیکتاتور بزرگ» می‌شود.کمپانی MK۲ نسخه احیا شده ۴K فیلم سینمایی «پسربچه» را فصل پاییز در فرانسه اکران می‌کند و توزیع کننده Piece of Magic هم تلاش می‌کند، این فیلم را در حدود ۵۰ منطقه به اکران برساند.
 
رئیس کمپانی MK۲ در این باره گفت: در سال ۱۹۲۱، فیلم سینمایی «پسر بچه» مهارت‌های چاپلین را در زمینه هنر و تبدیل شدن به یک ستاره تایید کرد. امسال در همکاری با Piece of Magic، چارلی چاپلین را به سینما‌های سراسر جهان باز می‌گردانیم و حفظ میراث و آثار او را ادامه می‌دهیم.این دو کمپانی همچنین اعلام کردند که برای فیلم‌های چاپلین، پوستر و تریلر‌های جدیدی برای ارائه دارند.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها