به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۲۶۰۰۰۷

آیا بیت کوین مانند سال ۲۰۱۷سقوط می‌کند؟

آیا بیت کوین مانند سال ۲۰۱۷سقوط می‌کند؟
گروه اقتصادی: پس از گزارشی که نشان داد آمریکا در ماه گذشته میلادی بیش از حد انتظار اشتغال ایجاد کرده و بهبود وضعیت سرمایه‌های پرمخاطره، ارزش بیت کوین دوباره افزایش یافت. شرکت میکرو استراتژی بیشترین خرید این ارز مجازی را ماه گذشته داشت. این ارز دیجیتال قبل از بهبودی، 3.4 درصد از ارزش خود را در روز جمعه از دست داد و به 48150 دلار رسید. شاخص کریپتو گلکسی بلومبرگ که شامل بیت کوین و 4 ارز دیجیتال دیگر می‌شود، بیش از 4.7 درصد در روز جمعه پایین آمد و بعد تغییرات اندکی داشت.
 
 شرکت میکرو استراتژی 205 بیت کوین دیگر با متوسط قیمت 48888 دلار خریداری کرد که سرمایه‌های بیت کوین این شرکت را به حدود 91064 ارز به ارزش 4 میلیارد دلار رساند. بیت کوین در حال حاضر 10 هزار دلار پایین تر از اوج  بیش از 58 هزار دلار آن در ماه فوریه معامله می‌شود و این بحث را به وجود آورده که آیا سرمایه‌گذاری در این ارز مجازی توسعه می‌یابد یا مانند آن چه در 2017 اتفاق افتاد سقوط می‌کند.
 
افزایش بی سابقه قیمت بیت کوین باعث ایجاد هزاران میلیونر رمز ارز شد
مایکل نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال و طرفدار بلندمدت بیت کوین همچنان خوش‌بین است و پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی به 100 هزار دلار برسد. وی در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد بیت کوین و سایر ارزهای مجازی تبدیل به یک سرمایه سازمانی شده‌اند و بانک‌ها آشکارا تلاش می‌کنند از آن بهره ببرند. بیت کوین 21 درصد از ارزش خود را در هفته گذشته از دست داد ولی هنوز هم ارزش آن پنج برابر نسبت به سال گذشته بالاتر است. برخی عقیده دارند این ارز مجازی می‌تواند مانند طلا پشتوانه ای در برابر تورم و ضعف پول‌های رایج باشد و تبدیل به بخش بزرگتری از اوراق بهادار سازمانی خواهد شد.
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها