به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۲۶۰۰۱۱

کمالوند:مربیگری دراستقلال مایه افتخار است

کمالوند:مربیگری دراستقلال مایه افتخار است
گروه ورزشی: مربی جدید تیم استقلال در رابطه با ترک شاهین بوشهر و پیوستن به استقلال تهران صحبت کرد.فراز کمالوند  در رابطه با قبول پیشنهاد همکاری با استقلال تهران آغار داشت: فرهاد مجیدی یکی از قدیمی‌ترین دوستانم است و نزدیک به ۲۵ سال است که یکدیگر را می‌شناسیم. مایه افتخار است که در تیم بزرگی مثل استقلال کار کنم و از این بابت بسیار خوشحالم.او درباره پیشنهادات پیش از استقلال گفت: چندین پیشنهاد همکاری از باشگاه‌های لیگ برتری به دستم رسید اما هیچ‌زمان به آنها فکر نکردم چون روی کارم در شاهین متمرکز بودم.

کمالوند با اشاره به دلایل جدایی از شاهین همینطور گفت: چندین مرتبه گفتیم که مشکلات تیم فراوان است و باید در صدد برطرف کردن آن باشند اما هنوز هم شرایط همانگونه است و نمی‌توان به تغییر آن دلگرم بود.سرمربی شاهین درخصوص مخالفت هیات مدیره باشگاه با جدایی او عنوان کرد: من صادقانه تلاش کردم و به دنبال این بودیم که با زحمات زیاد به هر ترتیب دوباره شاهین را به لیگ برتر برگردانیم اما شرایط مهیا نبوده و نیست. هدف ما ایجاد شادی برای مردم خوب بوشهر بود و آقایان عزیز در هیات مدیره باشگاه بگویند که به وعده‌های خود عمل کردند یا نه‌.
او درباره فعالیت در کادرفنی استقلال گفت: امیدوارم همگی دست به دست هم بدهیم تا استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. فرهاد مجیدی یکی از اساطیر باشگاه استقلال است که امیدوارم در کنار هم شرایط خوبی را تجربه کرده و نتایج قابل قبولی داشته باشیم.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها