به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۶۰۰۲۹

آسمان کشور فردا در اکثر مناطق صاف خواهد بود

آسمان کشور فردا در اکثر مناطق صاف خواهد بود
گروه جامعه: امروز در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران، گاهی وقوع رعد و برق همراه با وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر این نواحی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.امروز همچنین در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید ادامه خواهد شد و به‌تدریج در سواحل دریای خزر دمای هوا به‌طور موقت بین ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.فردا با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر دمای هوا در این منطقه مجدد کاهش می‌یابد و ابرناکی و بارش در استان‌های گیلان، مازندران و ارتفاعات شمال غرب کشور دور از انتظار نیست.

فردا در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور طی روز دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف خواهیم داشت.
طی روز سه‌شنبه در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران، در ارتفاعات البرز شرقی بارش برف و در شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: هواشناسی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها