به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۲۶۰۰۷۰

کنسرت تک‌نفره در سوئیس راه‌اندازی شد

کنسرت تک‌نفره در سوئیس راه‌اندازی شد
گروه فرهنگی: شیوع ویروس کرونا و اعمال شیوه‌نامه‌های بهداشتی مربوط به آن سبک زندگی بسیاری از جوامع را تغییر داده است، به همین خاطر در سایه شیوع ویروس کرونا هنرمندان سوئیسی کنسرت‌های تک‌نفره‌ای برای علاقه‌مندان برگزار می‌کنند. ارکستر منطقه فرانسوی‌زبان رماندی به علاقه‌مندان موسیقی داده تا نوع جدیدی از برنامه‌های موسیقی را تجربه کنند. البته پیش از این نیز در مناطق مختلفی از ژنو این نوع برنامه که می‌توان آن را کنسرت تک‌نفره نامید برگزار می‌شد.
 
 این ایده که در این منطقه «موسیقی اتاق» نام گرفته، به تدریج طی بیش از یک سال شیوع ویروس کرونا جای خود را در میان دوستداران موسیقی باز کرده است.این کنسرت‌های تک‌نفره در نقاط مختلف ژنو برگزار می‌شود و از گلفروشی‌ها گرفته تا مغازه‌ها، مراکز تجاری و حتی ساختمان‌های صنعتی متروکه میزبان آن هستند.این کنسرت‌ها ۱۰ دقیقه‌ای بوده و بیننده تنها زمان و مکان آن را می‌داند، اما قطعه موسیقی و نوع برنامه ارائه‌شده تا لحظه آخر یک راز باقی می‌ماند تا هنرمند بیننده را غافلگیر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها