به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۲۶۰۰۷۱

کروس: می‌خواهم در رئال بازنشسته شوم

کروس: می‌خواهم در رئال بازنشسته شوم
گروه ورزشی: تونی کروس با حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی رئال سوسیداد تبدیل به باتجربه‌ترین آلمانی کهکشانی‌ها شد. این رکورد را تونی کروس از دست «اولی اشتیلیکه» گرفت و توانسته تاکنون 309 بار پیراهن رئال را بر تن کند.کروس در مصاحبه با تلویزیون رئال مادرید اظهار داشت: در هر بازی من سعی دارم که تمام توانم را به کار گیرم و علاقه دارم تمام پاس‌هایم به هم‌تیمی‌هایم برسد. من سال‌ها تمرین کردم و تلاش کرده‌ام که سال‌های زیاد کیفیت خود را در سطحی بالا حفظ کنم. من می‌خواهم و تلاش می‌کنم تا همیشه در کمال و اوج کیفیت بمانم.
ستاره آلمانی ادامه داد: رفتن به استادیوم جدید سانتیاگو اتفاقی خاص است. آلمانی‌های بزرگی در این ورزشگاه بازی کردند مثل نتزر، شوستر و اشتیلیکه و می‌فهمم چقدر کارم بزرگ است. گذشتن از رکورد اشتیلیکه، اسطوره باشگاه، مرا خوشحال می‌کند. این آمار برایم بسیار خاص است و از این بابت خرسندم.

کروس گفت: هدفم و ایده‌ام این است که در رئال مادرید بازنشسته شوم و برای چنین هدفی تلاش خواهم کرد.
ستاره آلمانی با رئال مادرید 13 جام بدست آورده و توانسته 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.کروس در خصوص خاص‌ترین قهرمانی‌اش با پیراهن رئال گفت: خیلی ساده نیست ولی قهرمانی در کیف اوکراین سال 2018 برایم بسیار خوشایند بود زیرا خانواده‌ام در آنجا حضور داشتند و لحظه‌ای خاص برایم بود.ستاره رئال مادرید در خصوص شادی پس از گلش با سرخیو راموس اظهار داشت: آن صحنه تمیز کردن کفشش برایم صحنه جالبی است چون همه می‌دانند من و سرخیو چقدر با هم ارتباط خوبی داریم و این ارتباط خوب با کرنرها و ضربات آزاد بسیار عالی شده است. آن تصویر به من نشان می‌دهد که در فوتبال هیچ کس نمی‌تواند تنهایی گلزنی کند و یا تنهایی به قهرمانی رسد. آن تصویر نشانه‌ای از ارتباط و هماهنگی است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها