به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۲۶۰۰۸۴

راهکاری طلایی برای دریافت سریع ویزا در سفرهای کاری و توریستی

گروه گردشگری: همگی ما می دانیم امروزه با توجه به تحریم هایی که در عرصه های مختلف به کشورمان اعمال شده است، پروسه دریافت ویزا برای سفرهای توریستی و کاری به پروسه ای سخت و طاقت فرسا تبدیل شده است.
راهکاری طلایی برای دریافت سریع ویزا در سفرهای کاری و توریستی
به طور مثال شما می خواهید برا گسترش کسب و کار خود به یک کنفرانس مهم کاری بروید و یا تمایل دارید تابستان خود را در یکی از دهکده های زیبا و آرام انگلستان سپری کنید. اما وقتی در جریان پروسه دریافت ویزا قرار می گیرید، ویزا به قدری دیر برای شما صادر می شود که آن کنفرانس مهم را از دست می دهید و یا دیگر در تابستان مورد نظر نمی توانید به دهکده زیبایی در انگلستان سفر کنید. در اینجاست که شما باید به دنبال راهکاری مناسب برای رفع این مشکل باشید.

آیا تا به حال به دریافت تابعیت دوم فکر کرده اید؟
ممکن است وقتی به دریافت تابعیت دوم فکر می کنید، چالش هایی که در این زمینه پیش روی شما قرار دارند، شما را از قرارگیری در این پروسه دلزده بکنند و سبب شوند هرگز به این موضوع فکر نکنید. به طور مثال اگر شما می خواهید تابعیت کشور انگلستان و یا آلمان را دریافت کنید، یکی از چالشهای بسیار بزرگ یادگیری زبان آن کشور است. همچنین شما باید در طول پروسه دریافت ویزا چندین بار به آن کشور سفر کنید و همین امر چالش های زیادی را برای شما به وجود می آورد. امروزه، با توجه به نوسانات ارزی قیمت سرمایه گذاری در کشورهای مختلف سرسام آور شده است و شاید دیگر نتوانید حتی با سرمایه گذاری وارد آن کشور شوید! اما نگران نباشید راهی ساده برای دریافت تابعیت دوم پیش روی شماست!

تابعیت دومینیکا
با دریافت تابیعت دومینیکا به رویاهای خود تحقق ببخشید!
دومینیکا کشوری از کشورهای کارائیب به شمار می رود که این کشورها در جنوب شرقی آمریکای شمالی، قسمت شرق آمریکای مرکزی و در شمال آمریکای جنوبی واقع شده اند. یکی از مواردی که سبب شده است دریافت تابعیت دومینیکا مورد توجه قرار بگیرید پیروی این کشور از الگوی تجارت آزاد است. این الگو مزایای زیادی را برای افراد افراد به وجود می آورد و راههای زیادی را پیش روی افراد قرار می دهد.
 
مزایای دریافت تابعیت دومینیکا
شاید بتوان گفت خرید پاسپورت دومینیکا یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که شما می توانید در زندگی خود انجام دهید. زیرا این پاسپورت مزایای زیادی را برای شما به همراه می آورد که مهمترین آنها به شرح زیرند:
•    شما با دریافت تابعیت دومینیکا می توانید در تمامی کشورهای دنیا حساب بانکی داشته باشید.
•    شما با دریافت تابعیت دومینیکا به راحتی می توانید ویزای کشورهای مختلف دنیا از جمله ویزای مولتی و 10 ساله آمریکا را دریافت کنید.
•    شما با داشتن این تابعیت می توانید برای ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در کشورهای مختلف دنیا از جمله انگلستان، آمریکا و آلمان اقدام کنید.
•    شما با این تابعیت می توانید به راحتی ویزای تحصیلی کشورهای مختلف را دریافت کنید.
•    شما با داشتن این تابعیت می توانید برای دریافت تابعیت کشور مورد نظر خود اقدام کنید و بدون هیچ گونه مشکلی به راحتی در پروسه دریافت تابعیت سوم قرار بگیرید.
تابعیت دومینیکا
برای دریافت تابعیت دومنیکا نیازی به مدرک زبان انگلیسی ندارید!
یکی از چالش های بسیار بزرگ در دریافت تابعیت دوم ارائه مدرک زبان انگلیسی است. اما طی پرونده های موفقی که شرکت دومینیکا پارادایس در دریافت تابعیت این کشور داشته است، برای مصاحبه دریافت تابعیت در این کشور نیازی به حضور در کشور دومینیکا نیست و شما به راحتی می توانید کارهای دریافت تابعیت مانند انگشت نگاری را از ایران انجام دهید و برای مسئولین این کشور بفرستید. در نتیجه این امر، نیازی به ارائه مدرک زبان نیست و همین امر فرصتی طلایی برای تمامی افرادی به شمار می رود که به دنبال دریافت تابعیت دوم هستند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تابعیت این است که قابلیت انتقال به اعضای دیگر خانواده را نیز دارد و شما در پروسه دریافت این تابعیت نیازی ندارید که در این کشور حضور یابید و یا چند سالی زندگی کنید!

دومینیکا پارادایس در روند درخواست تابعیت دوم دومینیکا در کنار شماست!
اگر می خواهید برای دریافت تابعیت دومینیکا اقدام کنید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید باید از طریق شرکتهای معتبر اینکار را انجام دهید تا تمامی کارها به صورت قانونی صورت گیرد و شما بتوانید در پایان موفق به دریافت این پاسپورت بشوید. تیم دومینیکا پاردایس تیمی مجرب و حرفه ای است که تا به حال پرونده های موفقی در این زمینه داشته است. این تیم از آغاز تا پایان روند تابعیت دومینیکا در کنار شماست و مشاوره های لازم را در این خصوص به شما می دهد.
برای ارتباط با کارشناسان خبره دومینیکا پارادایس با شماره ۸۶۰۸۶۵۷۷-٠٢١ تماس حاصل فرمایید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها