به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۲۶۰۱۰۱

ایلان‌ماسک شبکه‌اجتماعی‌برای تسلا‌راه‌اندازی کرد

ایلان‌ماسک شبکه‌اجتماعی‌برای تسلا‌راه‌اندازی کرد
گروه علمی: شرکت خودروسازی تسلا در وب‌سایت خود اقدام به راه‌اندازی یک بستر اجتماعی جدید کرده است که به این شرکت، مشتریانش و علاقه‌مندان به خرید خودروهای تسلا امکان می‌دهد به خوبی با یکدیگر در تعامل باشند.
به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی "تسلا" به تازگی یک بستر اجتماعی جدید را در وبسایت خود راه‌اندازی کرده است که به صاحبان و طرفداران این برند امکان می‌دهد از طرف تسلا و برای حرکت به سوی انرژی پاک‌تر، اقدامات لازم را انجام دهند.بستر جدید این خودروساز کاملاً الکتریکی که "بستر تعامل تسلا" نامیده شده است، در حال حاضر شامل اطلاعاتی در مورد چگونگی حمایت ساکنان نبراسکا از تلاش شرکت برای ارائه خدمات و فروش مستقیم در این ایالت، علاوه بر جمع آوری کمک برای مردم تگزاس در پی طوفان استخوان سوز و کمبود انرژی است.

در این میکروسایت جدید "تسلا" آمده است: "بستر تعامل تسلا" بستر جدیدی برای تیم سیاست‌گذاری عمومی تسلا و باشگاه‌های مالکان تسلا است. هدف آن ایجاد یک پایگاه خانگی دیجیتال برای همه کارهای ما و ایجاد سهولت برای اعضای جامعه تسلا برای یادگیری آنچه ما در سر داریم، انجام اقدامات معنی‌دار و روی کار ماندن است.
تسلا در راستای راه‌اندازی این بستر، بخش مربوط به انجمن‌های دیرینه خود را در وب‌سایت خود بسته است، مکانی که در آن صاحبان و علاقه‌مندان به خرید خودروهای تسلا می‌توانستند نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

به نظر می‌رسد "بستر تعامل تسلا" نوعی تلاش برای بهره‌برداری از اشتیاق شدید طرفداران پرشور این شرکت است. به عنوان مثال، باشگاه صاحبان تسلا با موفقیت توانسته است ۱۰ هزار دلار برای حمایت از مردم تگزاس و محله مجاور محل ساخت کارخانه جدید این شرکت پول جمع آوری کند.با این حال این میکروسایت جدید به معنای اولین حلقه بازخورد مستقیم بین مشتریان و تیم سیاست‌گذاری تسلا نیز عمل می‌کند.این اقدام جدید تسلا مطابق با تلاش اخیر این شرکت برای ایجاد روابط نزدیکتر با مشتریان است.البته برخی از کاربران با اقدام تسلا مبنی بر تعطیل کردن انجمن‌های گفتگو مخالف هستند و برای این شرکت پیغام گذاشته‌اند که کاش از تعطیلی این انجمن‌ها منصرف شود. اما فعلا تسلا در بالای این انجمن‌ها نوشته است: به انتهای خط خوش آمدید. شما دقیقاً ۱۳ روز دیگر فرصت دارید تا موضوعات و نظرات خود را ارسال کنید.این بستر اجتماعی جدید تسلا می‌تواند به "ایلان ماسک" مدیرعامل آن کمک کند کنترل بیشتری بر بازخوردهای مردم داشته باشد. این بستر شاید یک توییتر دیگر نباشد، اما قابلیت لایک و اشتراک گذاری دارد.
برچسب ها: ایلان ماسک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها