به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۲۶۰۱۰۸

علی دهباشی همچنان با کرونا درگیر است

علی دهباشی همچنان با کرونا درگیر است
گروه فرهنگی: علی دهباشی می‌گوید: مشکل کرونای من به علت بیماری آسم قدیمی قدری نگران‌کننده شده است.این چهره فعال حوزه ادبیات و کتاب و سردبیر مجله بخارا که در پی ابتلا به کرونا از هفتم اسفندماه در بیمارستان بستری است درباره وضعیت خود به ایسنا پاسخ داد: متاسفانه لکه‌ها در سی‌تی اسکن ریه امروز صبح (شنبه شانزدهم اسفندماه) همچنان هست و از بعدازظهر داروی قوی‌تری را  به  مدت  سه روز  آغاز کرده‌اند.
 
پیش‌تر شهاب دهباشی درباره وضعیت پدرش  گفته بود: ایشان از هفتم اسفند در بیمارستان بستری شدند و از زمان بستری شدن داروها را تزریق کردند. اوایل بیماری فقط علائم سرماخوردگی را داشتند و فکر نمی‌کردند که علائم کرونا باشد. چون در ماه اسفند و در آستانه بهار هستیم آلرژی فصلی و سرفه‌های‌شان شروع شده بود و فکر می‌کرد به دلیل آلرژی باشد. بعد از چند روز که بیماری شدت گرفت سرفه‌ها شدیدتر شد. سریع بررسی کردند، پی‌سی‌آر و اسکن ریه دادند و مشخص شد در ریه‌ها درگیری به وجود آمده و پزشکان تشخیص دادند که بستری شوند.
برچسب ها: علی دهباشی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها