به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۲۶۰۱۲۸

فروش خودروی دست‌دوم توسط سایپا

فروش خودروی دست‌دوم توسط سایپا
گروه اقتصادی: خودروهای دست دوم خود را به سایپا تحویل دهید و خودروی نو همراه با وام بگیرید. این خلاصه طرحی است که یکی از خودروسازان روی سایت فروش خود قرار داده است. بر اساس این طرح افراد می‌توانند خودروهای کارکرده خود را که زیر ۱۰ سال قدمت دارند به یکی از نمایندگی‌های ساپیا تحویل دهند. این خودروها پس از معاینات فنی بازسازی می‌شود و با گارانتی به خریداران فروخته می‌شود.
 
گرچه مدیران سایپا در مصاحبه‌هایشان اعلام کرده‌اند که قیمت خرید خودروهای کارکرده توافقی است اما در نهایت قیمت فروش خودرو با نظر کارشناس رسمی دادگستری تعیین می‌شود. سایپا پس از تحویل خودروی کارکرده، به میزان ۵۰ درصد قیمت خودروی جدیدی که فروشنده انتخاب می‌کند، وام می‌دهد. بازپرداخت این وام به صورت سه ساله و با سود ۲۱ درصد است.البته برای پرداخت این وام یک ضامن، یک فقره چک نیاز است. همچنین متقاضی باید مدارکی بدهد که اثبات کند متقاضی قدرت پرداخت اقساط را دارد. بر اساس اعلام سایپا این وام ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت به متقاضی پرداخت می‌شود.

در اطلاعیه‌های قبلی سایپا اعلام شده بود که افراد فقط می‌توانند تیبا و تندر کارکرده را تحویل دهند اما در تماسی که تجارت‌نیوز با اپراتورهای فروش سایپا داشت، اعلام شد که تمامی انواع خودروهای کارکرده این خودروساز در حال حاضر، پذیرش می‌شوند.برای تعویض خودروهای کارکرده یا خرید خودروهای دست دوم و بهسازی شده سایپا هم باید به صورت حضوری به نمایندگی‌ها مراجعه کنید. البته قیمت خودروهای کارکرده سایپا چندان با بازار آزاد تفاوتی ندارد و تنها مزیت آن وجود گارانتی معتبری است که برای خودروی کارکرده به خریداران می‌دهند.
برچسب ها: سایپا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها