کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانلود جدید ترین سریال های ایرانی پخش خانگی

17 اسفند 1399 ساعت 10:31

گروه فرهنگ و هنر:در سال های اخیر شاهد بوده ایم که تعداد مخاطبان شبکه نمایش خانگی بسیار بیشتر از تلویزیون است. همین امر سبب شده است دانلود سریال ایرانی بسیار مرسوم شود. به طور کلی باید بگوییم سریال های ایرانی که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شوند از جذابیت بیشتری برخوردار هستند. علاوه بر این به دلیل این که در شبکه نمایش خانگی محدودیت های صدا و سیما وجود ندارد دست کارگردان و بازیگر برای هنرنمایی باز تر است.



دانلود کامل سریال های جدید ایرانی
 
سریال های شبکه خانگی در سال های اخیر بسیار موفق ظاهر شده اند. کارگردان های معروف توانسته اند با ساخت این سریال ها گوی رقابت را از سریال های ضعیف ترکی بربایند. در حال حاضر سریال هایی که در شبکه نمایش خانگی تولید می شوند طرفداران بسیار بیشتری از دیگر پلتفروم ها دارند. همین امر سبب شده است بسیاری از مردم به دانلود سریال ایرانی روی بیاورند. نکته ی قابل توجه این است که با مدیریت صحیح این سریال ها به صورت قانونی دانلود می شوند. همان طور که می دانید هزینه ی ساخت یک سریال در شبکه خانگی بسیار زیاد است. خوشبختانه با انتخاب یک مسیر صحیح برای دانلود سریال ایرانی ، این سریال ها به صورت قانونی در دسترس عموم قرار می گیرند و هیچ حقی در این بین ضایع نمی شود. 
در حال حاضر سریال های گیسو، قورباغه، ملکه گدایان، سیاوش ،سریال خوب بد جلف: رادیواکتیو،می خواهم زنده بمانم و در آینده ای بسیار نزدیک سریال جیران در بازار داغ شبکه خانگی قرار دارند. هومن سیدی با ساخت سریال قورباغه تا به امروز نشان داده است کلاس کاری او که یک سر و گردن از سریال ها و سینمای ایرانی بالاتر است. قورباغه در همان اول نشان داد خاص و متفاوت است. سریال ملکه گدایان نیز به کارگردانی حسین سهیلی زاده بسیار موفق ظاهر شده است و مخاطبان خاص خود را دارد. سریال سیاوش نیز با هنر آفرینی میلاد کی مرام بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین جالب است بدانید سریال گیسو نیز که در ادامه ی سریال عاشقانه ساخته شده است.  
 
 سریال گیسو
پس از استقبال بی نظیر مخاطبان از سریال پرطرفدار عاشقانه،  منوچهر هادی تصمیم به ساخت فصل دوم سریال با نام گیسو گرفت. سریال گیسو با کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی هومن کبیری، به زودی از شبکه نمایش خانگی به مخاطبان عرضه خواهد شد. گفته شده است این سریال همانند عاشقانه سریالی جذاب و پر طرفدار است و با استقبال زیادی از سوی مخاطبان همراه خواهد بود. 
علاوه بر حضور برخی از بازیگران فصل نخست سریال، چهره های جدیدی جهت ایفای نقش در سریال گیسو انتخاب شده اند؛ در این سریال بازیگرانی هم چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، هومن سیدی، حسین یاری، مسعود رایگان، بیژن امکانیان، شمسی فضل الهی، علیرضا زمانی نسب، آزاده ریاضی، سانیا سالاری، جولیا پانلی، سید جمشید حسینی و بهاره رهنما به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان
رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و...
 
دانلود کامل سریال گیسو
 
سریال قورباغه
سریال قورباغه اثری نمایشی در ژانر درام، جنایی _ معمایی است که به نویسندگی هومن سیدی و به کارگردانی وی به تصویر کشیده شده است. قورباغه نخستین تجربه هومن سیدی در ساخت یک مجموعه ی داستانی به شمار می آید. این مجموعه در ایران و تایلند ضبط شده است و از شبکه نمایش خانگی در شانزده قسمت منتشر خواهد شد.
بازیگرانی همچون نوید محمد زاده، صابر ابر، هومن سیدی، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، محمد امین شعرباف،اشکان حسن پور، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، نیما مظاهری و احسان منصوری در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

هومن سیدی در سریال قورباغه نیز همان خط سینمای مورد علاقه اش را دنبال کرده است و نشان داده است که به ساختن فیلم های جنایی، مهیج و اکشن علاقه ی بسیاری دارد. وی با الهام از فیلم نفرت (La Haine) اثر متیو کاسوویتس، کارگردان شناخته شده ی فرانسوی، سناریوی قورباغه را در ژانری جنایی، معمایی و مهیج نوشت؛ خلاصه داستان به شرح زیر می باشد:
سه جوان به نام های فرید، رامین و جواد در روز چهارشنبه سوری، پس از دزدیدن اسلحه ی یک مامور، به سرقت از نوری (همکلاسی سابق رامین که اکنون سردسته باند مواد فروش ها است) اقدام می کنند و ...
این سریال با همه ی حواشی که دارد، از مبلغ بالای قرارداد برخی هنرمندان گرفته تا علت توقیف آن، با استقبال زیادی از سوی مخاطبان همراه شد. جهت دانلود، اطلاع از آخرین اخبار و تاریخ انتشار قسمت های این سریال می توانید به لینک زیر مراجعه نمائید.
 
دانلود کامل سریال قورباغه
 
سریال ملکه گدایان
حسین سهیلی‌زاده پس از پشت سر نهادن سریال موفق مانکن، تجربه ی ساخت سریال جدید اش به نام ملکه گدایان را نیز به کارنامه هنری خود افزود. سریال ملکه گدایان روایتگر ژانری عاشقانه و درام در بستری اجتماعی است. این سریال به تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی و به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی در ۳۰ قسمت از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. 
در این سریال بازیگرانی هم چون پانته آ بهرام، رویا نونهالی، فرزاد فرزین، آرمان درویش، رضا بهبودی، سولماز غنی، محمدرضا غفاری، الهام کردا، بهشاد شریفیان، یسنا میرطهماسب، عرفان ناصری، علی صلاحی، مریم سرمدی، شبنم قربانی و نورا محقق به ایفای نقش پرداخته اند. باران کوثری نخستین بازی خود در سریال نمایش خانگی را با مجموعه ی ملکه گدایان در نقش افرا تجربه می کند.
 
خلاصه داستان
البرز (آرمان درویش) شیمی دان نابغه ی ایرانی است که به همراه مادرش خورشید در آلمان زندگی می کند؛ او قرار است که به زودی مراسم عروسی اش را با نامزد اش سارا (شبنم قربانی) در ترکیه برگزار کند که ناگهان مطلع می شود پدرش خسرو که به تنهایی در ایران زندگی می کند، سکته کرده است؛ با شنیدن این خبر البرز به دلایلی مجبور می شود که به صورت غیر قانونی برای دیدن پدرش به ایران بازگردد. او هنگام فرار از دست قاچاق بر ها ، آسیب می بیند و وقتی در بیمارستان به هوش می آید، خود را با هویت جدیدی به نام فرهاد بابایی می یابد و کسی حتی نزدیک ترین شخص زندگی اش او را نمی شناسد و...
جهت دانلود سریال و اطلاع از آخرین اخبار مربوط آن، به لینک زیر مراجعه فرمائید.
 
دانلود کامل سریال ملکه گدایان
 
سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم خارجی، دانلود سریال خارجی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.جهت دانلود فیلم و سریال های دیگر میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.
 


کد مطلب: 260204

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/260204/دانلود-جدید-ترین-سریال-های-ایرانی-پخش-خانگی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir