به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۲۶۰۲۱۷

صدابردار فیلم «سرزمین آواره ها» خودکشی کرد

صدابردار فیلم «سرزمین آواره ها» خودکشی کرد
گروه فرهنگی: مایکل وولف اسنایدر صدابردار فیلم «سرزمین آواره ها» و «سوارکار» هر دو ساخته کلویی ژائو در سن ۳۵ سالگی به عمر خود پایان داد. مایکل وولف اسنایدر صدابردار فیلم مدعی اسکار «سرزمین آواره ها» (یا ترجمه دیگرش «سرزمین عشایر») در سن ۳۵ سالگی خودکشی کرد. این خبر را پدرش دیوید اسنایدر اعلام کرد.پیکر بی جان مایکل وولف اسنایدر در آپارتمانش در نیویورک روز یک مارس چند روز بعد از آنکه دوستان و اطرافیانش خبری از او نداشتند، توسط پدرش پیدا شد.اسنایدر بیشتر برای کار در فیلم مدعی اسکار «سرزمین آواره ها» ساخته کلویی ژائو به یاد آورده می شود او پیش از این با ژائو در فیلم «سوارکار» محصول ۲۰۱۷ نیز همکاری کرده بود.
 
ژائو در واکنش به این خبر گفت: من همیشه بعد از هر برداشت چون هدفون در گوشم نداشتم به وولف نگاه می کردم و به شدت به او اعتماد داشتم. او نیز همیشه با لبخندی به من سر تکان می داد و یا گاهی هم در حال ثبت صدا اشک در چشمانش حلقه می زد. دلم برایش تنگ می شود، همواره سر هر صحنه بعد از هر برداشت همراهم خواهد بود، پایین جاده می بینمت دوست من. (جمله آخر به دیالوگ فیلم «سرزمین آواره ها» اشاره دارد.)فرانسیس مک دورمند نیز در بیانیه ای در این باره نوشت: وولف ضربان قلب ما را با هر نفسی که می کشیدیم ثبت می کرد، برای من او «سرزمین آواره ها» بود.مایکل وولف اسنایدر حرفه خود را از سال ۲۰۱۱ شروع کرده بود.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها