به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۲۶۰۲۴۸

شرایط کادر محمود فکری از ابتدا نابسامان بود

شرایط کادر محمود فکری از ابتدا نابسامان بود
گروه ورزشی: مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است فولاد مقابل استقلال، جسارت و شهامت همیشگی را نداشت.ایمان عالمی  درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: مربیان جدید به‌تازگی هدایت تیم را به‌عهده گرفته‌اند و نمی‌توان درباره آنها قضاوت کرد. هر دو تیم به‌دنبال کسب امتیاز بودند، اما فولاد مانند گذشته نبود و جسارت و شهامت سابق را نداشت. استقلال به‌خوبی از تجربه خود استفاده کرد و با یک پنالتی به سه امتیاز رسید، این پیروزی باعث می‌شود استقلال در شرایط روحی خوبی قرار بگیرد و کادر فنی جدید باید عملکرد خود را بررسی کند.

«من تغییر خاصی در استقلال ندیدم و تیم با همان سیستم 1-3-2-4‌ و نیز 1-4-1-4 بازی می‌کرد.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: غفوری و قایدی در سمت چپ و راست بودند و نادری و موسوی پشت آنها بازی می‌کردند، تغییر خاصی حاصل نشده بود و کار درست همین بود که روند کادر فنی قبلی برای این بازی ادامه یابد. من اعتقادی به این رفت‌وآمدها ندارم، اما این اتفاق به هر شکلی افتاد. مجیدی به مدت دو سال و نیم با استقلال قرارداد بست که این باعث می‌شود ثبات در مربیگری تیم باشد.مربی پیشین استقلال با اشاره به تغییرات متوالی این تیم بیان کرد: بحث ما از ابتدا، مدیریت و انتخاب‌هایی بود که در چند سال اخیر باعث شد استقلال به این حال و روز بیفتد. در این سال‌ها منصوریان، شفر، استراماچونی، مجیدی و فکری مربیگری کردند که اصلاً برای استقلال خوب نیست. امیدوارم پایان این روند، خوش باشد. ما پیشکسوتان باتجربه‌ای داریم که روی نیمکت تیم‌های مختلف نشسته‌اند و می‌توانند به استقلال کمک کنند.

عالمی در واکنش به انتقادات مطرح شده مبنی بر پرسپولیسی بودن فراز کمالوند به تسنیم گفت: شواهدی وجود دارد که کمالوند چنین علاقه‌ای دارد، اما دنیای فوتبال کاملاً حرفه‌ای است و مربیان ممکن است تیم‌های خود را عوض کنند. باید ببینیم عملکرد کمالوند چگونه است و امیدوارم شرایط تیم بهتر شود. او یک مربی باتجربه و کاربلد است.وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر کادر فنی استقلال تصمیم خوبی به شمار می‌رفت یا خیر، خاطرنشان کرد: شرایط فکری و کادر او از ابتدای فصل نابسامان بود. با این حال این تغییرات درست نیست و مدیریت، مربیان و بازیکنان باید ثبات داشته باشند. امسال که ثبات خوبی در بازیکنان داشتیم و بیشتر آنها را حفظ کردیم. در گذشته فصل‌هایی بوده است که استقلال 17 بازیکن خود را عوض کرده و ثباتی در تیم وجود نداشته است. باید ببینیم شرایط تیم در زمینه‌های دیگر چگونه می‌شود.مربی پیشین استقلال درباره ادامه کار آبی‌پوشان در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارد و در دیدارهای شش امتیازی رو در رو باید با پرسپولیس و سپاهان بازی کند. کار استقلال از این به بعد سخت‌تر می‌شود و بازیکنان باید آماده شوند تا نتایج خوبی برای استقلال رقم بزنند. امیدوارم این تیم و این کادر فنی بتوانند قهرمانی را برای استقلال به ارمغان بیاورند.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها