به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۲۶۰۲۸۸

قلعه نویی: حکم کمیته انضباطی را قبول دارم

قلعه نویی: حکم کمیته انضباطی را قبول دارم
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد. امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد شکست‌های این تیم اظهار داشت: ما را داخل چالش انداختند. من چند هفته است که کنار تیم حضور ندارم. حکمی که کمیته انضباطی برای من صادر کرده است را قبول دارم. من در مصاحبه گفته‌ام که ایراد از من است، ایرادم را بگویید تا خودم را اصلاح کنم. وقتی یک اشتباه تکرار می‌شود دیگر نام آن اشتباه نیست.

او افزود: اشتباهات داوری زمان حضورم در سپاهان و ذوب‌آهن وجود داشت و در حال حاضر هم وجود دارد. سال گذشته در دیدار سپاهان و صنعت نفت، سرمربی سپاهان بودم که داور، سروش رفیعی را به‌خاطر تکل از زمین اخراج کرد. رفیعی در دیدار هفته گذشته سپاهان و گل‌گهر با شدت بیشتری تکل زد، اما داور خطا هم نگرفت.قلعه نویی درباره جلسه کمیته انضباطی، گفت: من از حسن زاده توقع داشتم ابتدا فیلم‌ها را نگاه کند سپس محرومیت اعمال شود. به گفته کارشناسان از ۷ یا ۸ پنالتی که به ضرر ما گرفته شده، ۶ مورد اشتباه بوده است. همه این اشتباهات را سهوی در نظر می‌گیریم اما ما گل گهر هستیم و دومین سال حضورمان در لیگ برتر است. وقتی گل سالم ما مقابل تراکتور مردود می‌شود، شیرازه تیم از بین می‌رود.

او ادامه داد: وقتی در همان دیدار پنالتی گرفته نمی‌شود چه کاری باید انجام دهیم. من چند بازی در کنار تیم نبوده‌ام و در بازی جام حذفی هم محروم هستم. ما حتی در بازی‌هایی که بردیم هم با اشتباهات داوری مواجه شدیم.
سرمربی گل گهر در ادامه بیان کرد: اگر گل گهر در نیم فصل اول از داوری سود برده است، من را تا آخر عمر محروم کنید. چگونه می‌شود که در هر تیمی حضور دارم اشتباهات‌ داوری به ضرر من است. من از آن چند داور دلجویی کردم اما باز هم محروم شدم.او در خصوص پیشنهاد استقلال، اعتقاد داشت: نامه به باشگاه گل گهر ارسال شد و رئیس هیئت مدیره استقلال هم با من صحبت کرد. مددی به من زنگ زد. باشگاه گل گهر مخالفت کرد. من دوست ندارم کارم را وسط راه رها کنم. به فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم و به کادر فنی قبلی هم خسته نباشید می‌گویم. به قول امیر حاج رضایی مربی ابتدا باید درب خروج را یاد بگیرد.قلعه نویی ادامه داد: ما با اشتباهات سهوی داوری ۸، ۹ امتیاز از دست دادیم. مجموعه داوری در بازی با مس بسیار خوب قضاوت کرد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: امیر قلعه نویی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها