کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمام خود را با کابین دوش لاریس خاص کنید

18 اسفند 1399 ساعت 15:17


گروه کسب و کار: حتما تا الآن زمانیکه به دنبال کابین دوش حمام بوده اید و درباره آن سرچ کرده اید با کابین دوش طلقی نیز روبرو شده اید و با خودتان فکرکرده اید که کدام نوع از کابین دوش بهتر است، کابین دوش شیشه ای یا طلقی؟!
 
برای اینکه تفاوت‌های بین کابین دوش شیشه ای و کابین دوش طلقی را متوجه شوید همراه ما باشید.
گاهی اوقات در طراحی کابین حمام به جای شیشه از طلق استفاده می‌شود. به این صورت که طلق پلکسی گلاس درون یک قاب آلومینیومی ضخیم قرار می‌گیرد و به دیوار متصل می‌شود.
مانند انواع دیگر کابین حمام از کابین دوش‌های طلقی نیز می‌تواند بصورت مستطیل، تمام گرد، نیم گرد استفاده کرد.

مزایای استفاده از کابین حمام طلقی:

•    حمل و نقل آسان به دلیل سبک بودنجذب رطوبت پایین
•    ارزان تر بودن نسبت به کابین دوش شیشه ای
•    عدم بازتاب لک‌ها

 


معایب استفاده از کابین دوش طلقی
•    نداشتن مقاومت در برابر آتش
•    محدودیت در اجرای طرح‌های خاص
•    زیبایی کمتر نسبت به کابین دوش شیشه ای

•    نکته برای دکوراسیون کابین حمام
•    کابین حمام نقش مهمی در زندگی روزمره بازی می‌کند. کابین دوش حمام معمولاً اولین مکانی است که در ابتدای روز به آن پناه می‌آورید و اغلب آخرین محلی است که قبل از پایان شب به آن می‌روید.
•    احتمالاً بیشتر از آنچه تصور می‌کنید در کابین دوش خود زمان سپری می‌کنید. بنابراین ، منطقی نیست که آن را به شکلی تزئین کنیم که آن را به مکانی لذت بخش تبدیل کند؟

چهار نکته در خصوص دکوراسیون حمام
•     البته دکوراسیون کابین دوش شیشه ای می‌تواند یک فرایند بسیار پیچیده باشد ،مگر اینکه ایده خوبی برای شروع داشته باشید و بدانید کدام کارها را انجام دهید. هنگام تزئین کابین حمام ، ایده‌ها ممکن است به سختی به وجود بیایند. خوب ، ما برای این مورد راه حل داریم. ما لیستی از ایده‌ها و نکات تزئین حمام را گردآوری کرده ایم و دوست داریم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم. این ایده‌های مدرن برای تزئین کابین دوش  معمولاً آسان است  و در عین حال کم هزینه هستند. فقط اطمینان حاصل کنید که قبل از ایجاد تغییرات دائمی در حمام ، از مدیر املاک خود اجازه بگیرید. ادامه مطلب را از دست ندهید: مزایای کابین دوش

- حمام خود را بزرگ تر جلوه دهید
•    مطمئناً ، همه دوست دارند یک حمام لوکس و بزرگتر داشته باشند. این به معنی اتاق توالت ، سینک ، آینه ، دوش ، و اگر خوش شانس باشید ، وان است. اما فقط به این دلیل که شما یک حمام بزرگ ندارید ، لزوماً به معنای این نیست که نمی توانید حمام بزرگی داشته باشید. با انتخاب دکوراسیون مناسب و استفاده از برخی ایده‌های تزئینات کابین دوش برای آپارتمان‌های کوچک ، می‌توانید احساس فضای بزرگ را در حمام  خود  وجود آورید.

- دوش کابین حمام را پنهان نکنید
•    به احتمال زیاد قسمت اعظم فضای کابین حمام شما توسط دوش گرفته می‌شود. به این ترتیب ، وقتی آن را با پرده دوش مات می‌پوشانید ، سدی مصنوعی ایجاد می‌کنید که باعث می‌شود حمام بسیار محدودتر به نظر برسد. پرده‌های دوش مات را با نوع روشن آن تعویض کنید تا فضای حمام شما در همه زمان‌ها قابل مشاهده باشد و اگر کابین دوش شیشه ای دارید آن شیشه را تمیز و شفاف نگه دارید.

- فضای کابین دوش را با رنگ‌های روشن دکوراسیون کنید
•    هنگامی که صحبت از ایده‌های دکوراسیون کابین دوش حمام می‌شود ، طرح‌های رنگی می‌توانند تفاوت قابل توجهی را ایجاد کنند. رنگ‌های سبک تر (به طور خاص رنگ سفید) این امکان را دارند که یک اتاق بزرگتر به نظر برسند ، اما حتی انتخاب‌های کمتر آشکار (به عنوان مثال ایده‌های تزئینات حمام زرد یا مواردی که از ترکیب مکمل رنگهای روشن تر استفاده می‌کنند) می‌توانند تأثیر یکسانی داشته باشند. از این واقعیت استفاده کنید؛ حمام خود را تا حد ممکن با رنگهای روشن تزئین کنید. وسایل روشن ، دیوارهای روشن ، کمد‌ها و پیشخوان‌های روشن و حتی فرش‌های

استفاده از نور در فضای کابین حمام
•    به نظر می‌رسد طبیعی است که بخواهیم یک حمام کوچک را در سایه‌ها پنهان کنید ، اما واقعیت این است که انجام این کار تنها باعث می‌شود کابین دوش احساس گرفتگی و ناخوشایندی داشته باشد. درعوض ، خرید وسایل روشنایی را در نظر بگیرید تا آن سایه‌ها را از بین ببرید. لامپ‌های کم نور را انتخاب کنید که یک نور نرم و سفید ایجاد می‌کند ، نه آنکه زرد-نارنجی خشن باشد. همچنین ، در نظر بگیرید که پنجره‌ها را پرده نکشید ، زیرا این امر باعث می‌شود نور طبیعی بیشتری به داخل حمام بیفتد . اگر نگرانی از حریم خصوصی است ، با استفاده از اسپری که می‌توان در اکثر فروشگاه‌های سخت افزار و لوازم خانگی خریداری کرد ، می‌توان امکان دید از بیرون را از کابین حمام گرفت. این اجازه می‌دهد تا نور به داخل حمام وارد شود در حالیکه از بیرون از حمام هیچ دیدی به داخل ندارد.
 


کد مطلب: 260505

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/260505/حمام-خود-کابین-دوش-لاریس-خاص-کنید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir