به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۲۶۰۵۰۷

نباید روی حرف مسئولان حساب کرد

نباید روی  حرف مسئولان حساب کرد
گروه سیاسی: نماینده سابق مجلس  با بیان اینکه حرف‌‌های امروز مسئولان جنبه تبلیغاتی دارد و نباید روی این حرف‌ها حساب کرد، گفت: دخالت‌‌های بی‌جا و اظهارنظرهای غیرکارشناسی و به دور از جبهه‌گیری سیاسی کشور و نظام حاکمیت، باعث می‌شود که کشور با چالش مواجه شود.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی  گفت: واقعیت امر این است که هر اتفاقی که بخواهد روی دهد، بعد از انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود و جریان اقتدارگرا به دنبال این است که نتیجه مثبت تعامل با دنیا را به نام خود ثبت کند .این نماینده سابق مجلس افزود: یکی از اشکالات بزرگ کشور این است که سیاست های ما به طور کامل پیاده نشده است. از شوی دیگر ما در کشور شاهد چند صدایی هستیم که به نظر می رسد باید این چند صدایی ساماندهی شود و یک صدا از کشور خارج شود.حرف‌های این افراد به شدت پوپولیستی است به گونه‌ای که کشورهای پویا با رشدهای چند درصدی، نمی‌توانند مانند این افراد چنین ادعایی را مطرح کنند.
وی  در خصوص حضور نظامیان در انتخابات نیز اظهار کرد: امام خمینی در خصوص حضور نظامیان در انتخابات به صراحت توضیح دادند و از آن نظراتی است که زمان آن را نمی‌تواند تغییر دهد. حضور نظامیان در عرصه سیاست توسط حضرت امام تبیین شده و به عنوان یک سیاست کلی تا روزی که این کشور برقرار است، باید مد نظر قرار گیرد و هر کس خلاف آن عمل کند، خلاف نظر امام عمل کرده است. به نظر من مردم متناسب با حکم امام جواب خوبی پای صندوق‌های رأی به این افراد خواهند داد.


 
برچسب ها: مسئولان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها