کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طلسم فیلم‌های اکران نوروز باز هم نشکست!

18 اسفند 1399 ساعت 16:54


گروه فرهنگی: با وجود اعلام قبلی برای تعیین تکلیف فیلم‌های اکران نوروز در جلسه ۱۸ اسفند شورای صنفی نمایش، تصمیم‌گیری درباره این موضوع به هفته آینده موکول شده است.مرتضی شایسته - دبیر شورای صنفی نمایش - درباره مصوبات جلسه دوشنبه، ۱۸ اسفند این شورا که در ادامه جلسه روز گذشته برگزار شد، به ایسنا گفت: قرار بود امروز فیلم‌های اکران نوروزی مشخص شوند ولی تعدادی تهیه کننده و پخش کننده از شورا مهلت خواستند تا برای پروانه نمایش فیلم‌های خود اقدام کنند و به همین دلیل شورا یک هفته دیگر به فیلم‌ها مهلت داد.

او افزود: ما هفته آینده مصوبات شورا را اعلام می‌کنیم و در نظر داریم که به جز سه فیلم، یک فیلم کودک هم در نوروز اکران کنیم و این یکی از مسائلی بود که در جلسه امروز مطرح و درباره آن بحث شد.

شایسته همچنین درباره آیین نامه شورای صنفی نمایش و قیمت جدید بلیت سینما گفت: این آیین نامه به امضای نمایندگان تهیه‌کننده، پخش‌کننده، سینمادار و کارگردان شورا رسید و پس از تایید و امضای نهایی توسط رئیس سازمان سینمایی منتشر خواهد شد. درباره قیمت بلیت هم پیشنهادهایی را برای آقای انتظامی ارسال کرده‌ایم که در صورت تایید اعلام خواهد شد.روز گذشته از فیلم‌های«خورشید» و «خون شد» به عنوان فیلم‌هایی که برای اکران نوروز در شورا مورد موافقت بوده‌اند، یاد شده بود.


کد مطلب: 260511

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/260511/طلسم-فیلم-های-اکران-نوروز-باز-هم-نشکست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir