به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۲۶۰۵۴۵

بررسی خودرو جدید مرسدس بنز کلاس G

بررسی خودرو جدید مرسدس بنز کلاس G
گروه اقتصادی: اکنون، پروژه ساخت مرسدس بنز کلاس G ، که با نماد جعبه‌ای شکل تولید می شود، به عنوان یک اتومبیل مسابقه خواهد بود.همکاری گوردون واگنر، مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز، و ویرجیل ابلوح، مدیر ارشد خلاقیت و بنیانگذار Off-White و همچنین مدیر هنری Louis Vuitton، منجر به ایجاد خودرو مرسدس بنز کلاس G شده است. ابلوح می‌گوید: "هدف نهایی من در این پروژه با مرسدس بنز الهام بخشیدن به هنرمندان، مهندسان، طراحان جوان برای زیر سوال بردن وضعیت موجود است. " مرسدس بنز  کلاس G خودرویی استاندارد است و بهترین گزینه  برای افرادی است که   به دنبال منحصر به فردترین شاسی بلند شبیه تانک هستند. و همانند مدل‌های انحصاری مانند ۴ × ۴ "G-Wagen on" و مرسدس-مایباخ لاندولت با قیمت نجومی، G-Wagen است. 
 
اکنون، پروژه Geländewagen بنز، که با نماد جعبه‌ای شکل تولید می شود، به عنوان یک اتومبیل مسابقه خواهد بود. این خودرو را  در چشم اندازی کاملاً جدید قرار می‌دهد. اکنون هر دو طراح در نظر دارند این پروژه را گسترش دهند و در مورد چشم انداز مشترک خود برای آینده لوکس توضیح دهند.گوردن واگنر: کلاس G نمادی‌ترین خودرویی است که در مرسدس بنز داریم و من و ویرجیل هر دو مرسدس-ای ام جی ۶۳ را رانندگی می‌کنیم. ما مراحل طراحی را با تجزیه و تحلیل آن آغاز کردیم و به دنبال این هستیم تا این خودرو را به شکل نمادین نشان دهیم. اساس این رویکرد این بود که چقدر می‌توان کلاس G را تبدیل به یک اتومبیل مسابقه کرد. ما می‌خواستیم تجربه داشتن و رانندگی با کلاس G را با قدرت، شتاب و سرعت بالا به دست آوریم، به این ترتیب ما توانستیم تفسیر جدید و متفاوتی از آن ارائه دهیم.

GW: کلاس G شخصیت متمایزی دارد و تصور دوباره آن با ویرجیل فقط به این می‌افزاید. برای پروژه Geländewagen، نماد نمادین آن، حتی بیشتر نشان داده می‌شود و نشان دهنده شخصیت یکپارچه آن است. عناصر طراحی کاریکاتور می‌شوند، به عنوان مثال با لاستیک‌های بزرگ و چرخ اضافی خواهند بود، این یکی از دوست داشتنی‌ترین اتومبیل‌هایی است که در مرسدس بنز داریم، به همین دلیل بهترین نقطه شروع برای جستجوی مشترک در "لوکس جدید" بود. فکر می‌کنم من و ویرژیل علاقه زیادی به ساخت مارک‌های لوکس مدرن داریم، هیچ یک از ما فقط به این محصول علاقه نداریم. برداشت منحصر به فرد ویرجیل از تجملات مدرن با مرسدس بنز هم افزایی بسیار خوبی دارد.این فقط در مورد یک محصول خاص یا یک قطعه طراحی نیست، بلکه ساخت یک مارک تجاری لوکس و کل نگر است که صاحب نظر را تسخیر می‌کند. ما می‌خواستیم که این پروژه واقعاً مشارکتی باشد، که به ما این امکان را می‌دهد که خلاقیت حوزه‌های مربوطه را تحت فشار قرار دهیم و یک طرح کاملاً نمادین ایجاد کنیم.
برچسب ها: مرسدس بنز
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها