به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۶۰۵۷۸

پرسپولیس به قهرمانی نزدیک می‌شود

پرسپولیس به قهرمانی نزدیک می‌شود
گروه ورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل مقابل نفت آبادان متوقف شد و نوار ۶ پیروزی متوالی این تیم پاره شد.در همین راستا «فرشاد پیوس» در مورد عملکرد سرخپوشان مقابل نفت آبادان، جذب دو بازیکن در نقل و انتقالا و شانس قهرمانی در لیگ برتر صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با صنعت نفت چطور بود؟
بازی خوبی را از سوی هر ۲ تیم شاهد بودیم. درست است که پرسپولیس نتوانست مانند همیشه موقعیت ایجاد کند و گلزنی کند اما در حفظ توپ مقابل صنعت نفت آبادان و ارائه بازی مالکانه عملکرد خوبی داشت. نباید از قدرت صنعت نفت گذشت. این تیم واقعا از نظر فنی جزو تیم‌های خوب لیگ است.

اما روند پیروزی‌های متوالی تیم سرانجام پاره شد؟
در فوتبال که نمی‌شود همیشه پیروز ماند. در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم خوب نفت آبادان بازی کردیم و به تساوی رسیدیم. آن هم در بازی‌ای که عملکرد خوبی داشتیم.

پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد. قبول دارید؟
دست سرمربی خالی بود اما از این به بعد با اضافه شدن نفرات جدید این مشکل نیز حل می‌شود.

عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات را چطور دیدید؟
مهدی ترابی که خودش را ثابت کرده است و اگر مانند قبل بازی کند می‌تواند روزهای خوبش را در پرسپولیس تکرار کند. شهریار مغانلو هم از بهترین های لیگ پارسال بود. او از فوتبال اروپا بازگشته و حتما شرایطش نسبت به قبل بهتر شده است. با اضافه شدن عیسی آل‌کثیر به طور قطع تیمی دیگر نمی‌تواند جلودار خط حمله پرسپولیس باشد.

چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستید؟
این تیم هر بازی که می‌گذرد به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود. واقعا بازیکنان یکدل هستند تا قهرمانی پنجم را رقم بزنند و با قدرت مضاعفی که از این هفته به تیم تزریق می‌شود، دوباره می‌توانیم چند هفته مانده به پایان لیگ شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم.

نظر شما در مورد برخی انتقادها از بردهای اقتصادی این تیم چیست؟
پیروزی خودش یک هنر است. تیم‌های دیگر هم می‌توانند ببرند. مهم کسب سه امتیاز است. فرقی ندارد با یک گل یا ۶ گل. درست است که هواداران پیروزی پر گل را دوست دارند اما اولویت با کسب سه امتیاز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها