به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۶۰۶۱۷

دانلود فیلم‌های‌های جدید مووی لند با زیرنویس چسبیده فارسی + تماشای آنلاین

گروه فرهنگ و هنر:
دانلود فیلم‌های‌های جدید مووی لند با زیرنویس چسبیده فارسی + تماشای آنلاین
دانلود فیلم جدید با اینترنت نیم بها
بدون شک شما هم برای اوقات فراغت خود به دنبال تماشای یک فیلم بوده اید و برای آن عباراتی همچون دانلود فیلم جدید را جستجو کرده اید. در بیشتر این مواقع افراد زمان فراغت را برای جستجوی یک فیلم هدر می‌دهند و دلیل اصلی آن هم نبود یک رسانه ی مناسب است. در واقع بیشتر رسانه‌های موجود در این حوزه تنها قصد دارند کاربران را به سایت خود جلب نمایند و تبلیغات آزار دهنده شان را به آن‌ها نمایش دهند. از طرفی دیگر این رسانه‌ها درک صحیحی از نیاز مخاطبان خود ندارند و نمی توانند نیاز همگی آن‌ها را بر طرف نمایند و برای هر اثر هم توضیحات محدودی ارائه شده است که موجب خطا در تصمیم گیری مخاطبان می‌شود.
مووی لند رسانه ای است که اشراف کاملی بر این مشکلات داشته و سعی کرده است تا تمام آن‌ها را به نحو احسن بر طرف نماید. این رسانه هیچ گونه تبلیغاتی  در ساختار خود ندارد. از طرفی آرشیو بزرگی مشتمل بر هزاران فیلم دارد که برای هر کدام هم توضیحات دقیقی ارائه شده است که به تصمیم گیری مخاطبان کمک می‌کند. مجموع این موارد، مووی لند را به یک رسانه ی مناسب برای دانلود فیلم جدید بدل کرده است. ما در ادامه مروری بر چند اثر محبوب که به تازگی در این رسانه منتشر شده، داشته ایم.



دانلود فصل دوم سریال عاشقانه و جزئیات جدید پیرامون آن
سریال عاشقانه را می‌توان از معروف ترن سریال‌های شبکه نمایش خانگی دانست که طرفداران بسیار زیادی داشت. این سریال را می‌توان از محبوب ترین و البته معروف ترین سریال‌های چند سال گذشته دانست. سریال عاشقانه در واقع یک ملودرام زیبا بود و ماجرای زندگی دو زوج جوان را روایت می‌کرد که زندگی آن‌ها با ورود یک زن دچار مشکل می‌شود. روایت زیبا، حضور بازیگران توانا، کاراکتر‌های منحصر به فرد، دقت به جزئیات و نزدیکی آن با احوال این روز‌های مردم از مهم ترین عواملی بود که سبب محبوبیت و موفقیت سریال عاشقانه شد.
این موفقیت عاملی شد که دست اندرکاران این اثر را به ساخت فصل دوم این مجموعه وادار نمود. اگرچه اوایل در رابطه با ساخت آن ابهامات بسیار زیادی بود اما این اواخر منوچهر‌هادی، کارگردان این مجموعه، این نوید را به مخاطبان داد که فصل دوم این سریال به زودی کلید می‌خورد. این موضوع باعث خوشحالی قشر زیادی از عاشقان سینما شد چرا که به عقیده بسیاری این اثر هنوز هم می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد.
نویسنده سریال عاشقانه عنوان کرده است که این سریال اکنون در مراحل پیش تولید است و تیم اصلی در حال مذاکره و قرارداد با بازیگران هستند. او عنوان کرده که اغلب بازیگران فصل اول هم دوباره در این اثر باقی می‌مانند اما اگر هر یک از بازیگران راضی به همکاری نشود، نقش وی توسط بازیگر دیگری تکمیل می‌شود. اگر شما هم جزو عاشقان سینما می‌باشید و به دنبال دانلود سریال گیسو عاشقانه هستید، می‌توانید هم اکنون به رسانه مووی لند مراجعه نمایید.



دانلود سریال سیاوش
سریال سیاوش از دیگر مجموعه‌های شبکه ی نمایش خانگی است که این روزها هیاهوی بسیار زیادی را به پا کرده است. این مجموعه سبکی نو و جدید دارد و به همین جهت نگاه‌های زیادی منتظر آن است. هنوز جزئیات زیادی در رابطه با این اثر عنوان نشده است اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این اثر یک ملودرام معمایی است که در سینمای ایران بسیار نایاب است. از طرفی بیشتر بازیگران آن در نقش‌های متفاوتی ظاهر شده اند که همین امر بر جذابیت داستان اضافه می‌کند. وجود بازیگرانی همچون مجید صالحی، ترلان پروانه، رضا کیانیان، میلاد کی مرام و... سبب شده است تا این اثر طرفداران بیشتری داشته باشد. از طرفی دیگر کارگردانی سروش محمد زاده هم باعث شده تا این فاکتور‌ها انطباق بیشتری داشته باشند. لازم به ذکر است که استارت فیلمبرداری این اثر در دوران قبل از کرونا زده شد اما بیشتر پروژه در طول دوره ی کرونا انجام شد و به همین جهت انتشار آن تاخیر زیادی را تجربه کرد اما در هر جهت انتظار می‌رود که زیبایی این اثر، این تاخیر را کم رنگ سازد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که بی صربانه منتظر دانلود سریال سیاوش هستید، می‌توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه کرده و آن را با اینترنت نیم بها دانلود نمایید.
 
دانلود فیلم‌های خارجی رایگان
همیشه برام سوال بوده از کجا میتونم فیلم و سریال‌های روز رو بگیرم کلی گشتم تا بتونم یک سایتی بنام مووی لند پیداکنم تا دانلود فیلم خارجی رو انجام بدم امیدوارم که شما هم از این سایت آرشیو خوبی رو دانلود کنید کارشون خوبه الان 5 ماهی میشه ک هر روز فیلم دانلود میکنم کامل با زیرنویس چسبیده میذارن و دوبله فارسی از همه مهم تر خیلی خیلی بروز هستند در حدی که نیم ساعت سایت رو نگاه نکنید 10 فیلم جدید میذاره خیلی عالیه من عاشق این سایت شدم روزی 3 تا فیلم نگاه میکنم تو بیکاری‌هام اینم بگم سرعت دانلود از مووی لند با کیفیت عالی هست وسریع دریافت میشه ادرسشم اینه میتونید وارد بشید. 
MovieLand.Cc
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها