به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۶۰۶۷۱

ارزان‌ترین خودروها را از کدام شهر بخریم؟

ارزان‌ترین خودروها را از کدام شهر بخریم؟
گروه اقتصادی: پراید در شهرهای مختلف ایران با قیمت‌های متفاوت فروخته می‌شود. بازه قیمت پراید از ۹۹ میلیون تومان در ساری شروع می‌شود تا ۱۲۷ میلیون تومان در تهران می‌رسد. ارزان‌ترین پراید ۱۵۱ در بازار هم قیمتی معادل ۹۹ میلیون تومان دارد که در ساری برای فروش آگهی شده است. حداکثر قیمت این خودرو در شهرهای مختلف برابر با ۱۱۵ میلیون تومان است.

حداقل قیمت خودروی ۱۳۱ مدل ۹۹ هم در رودهن برابر با ۱۰۴ میلیون تومان است و این خودرو با حداکثر قیمت ۱۰۸ میلیون تومان در ارومیه به فروش می رسد. خودروی پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ با حداقل قیمت ۱۲۰ میلیون تومان در شهر تنکابن فروخته می شود. قیمت خودروی پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ ۱۲۷ میلیون تومان در تهران آگهی شده است.

ارزان‌ترین خودروی تیبا ۱۱۹ میلیون تومان
نوسان قیمت تیبا در شهرهای مختلف ایران هم حدود ۸ میلیون تومان است. خودروی تیبا ۱ مدل ۹۹ در شهرهای مختلف با قیمتی بین ۱۱۹ تا ۱۲۷٫۵ میلیون تومان به فروش می رسد.به گزارش خبرآنلاین این خودرو در شهرهای تهران و قم با حداقل نرخ ۱۱۹ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است و همچنین در آق قلا با قیمت ۱۲۱ میلیون تومان فروخته می شود.خودروی تیبا ۲ مدل ۹۹ نیز در رشت با حداقل قیمت ۱۲۸ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

ارزان‌ترین ۲۰۶ در شهرری
نوسان قیمت برای پژو ۲۰۶ تا ۱۰ میلیون تومان می‌رسد. حداقل قیمت خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۹ در شهرهای مختلف برابر با ۱۹۰ میلیون تومان است و حداقل قیمت ۱۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.بررسی های میدانی نشان می دهد پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۹ را در شهرهای مختلف می توان با مبلغی بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کرد. ارزان‌ترین پژو ۲۰۶ تیپ دو در شهرری و گران‌ترین آن در زرین‌شهر اصفهان با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۹ نیز در بازار با مبلغی بین ۲۳۸ تا ۲۵۲ میلیون تومان قابل خریداری است. ارزان‌ترین ۲۰۶ تیپ پنج در گرگان و گران‌ترین آن در اصفهان معامله می‌شود. حداقل قیمت پژو SD ۲۰۶ مدل ۹۹ برابر با ۲۲۰ میلیون تومان در تهران است و این خودرو با حداکثر قیمت ۲۵۰ میلیون تومان در شهر شوش استان خوزستان برای فروش آگهی شده است.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بازار خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها