به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۲۶۰۷۵۷

حسن یزدانی به دنبال رکوردشکنی در توکیو

حسن یزدانی به دنبال رکوردشکنی در توکیو
گروه ورزشی: اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به المپیکی شدن حسن یزدانی با برتری مقابل کامران قاسمپور در رقابت انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران، تاکید کرد: یزدانی می خواهد با کسب دومین طلای المپیک در کشتی ایران رکوردشکنی کند.اتحادیه جهانی کشتی با انتشار خبر برتری حسن یزدانی و رضا اطری در رقابت انتخابی اوزان ۸۶ و ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در المپیک توکیو، اعلام کرد: حسن یزدانی ۲۲ ساله در المپیک ۲۰۱۶ به مدال طلا رسید و حالا می خواهد با کسب دومین طلای المپیک رکورد دار تاریخ کشتی ایران در ادوار المپیک شود.

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار صحبت های یزدانی پس از برتری مقابل کامران قاسمپور، به نقل از او نوشت: من و قاسمپور هر دو اهل جویبار هستیم و حتی در یک باشگاه تمرین می کنیم، بنابراین خیلی خوب یکدیگر را می شناسیم و همین موضوع کار را سخت تر می کند.دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ افزود: کشتی گیر پیروز در چنین مبارزه ای، کسی است که کمتر اشتباه کند و آمادگی بیشتری نیز داشته باشد. امیدوارم هر کدام از ما که شایسته تر است به المپیک برسد. به دلیل شیوع کرونا ما در قرنطینه کامل اردوهای تیم ملی را پشت سر می گذاریم و اجازه ترک اردو را نداریم. شرایط سخت و دشواری است اما این چیزی است که باید برای آماده سازی در المپیک انجام دهیم.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین به برتری رضا اطری مقابل رحمان عموزاد خلیلی در انتخابی وزن ۵۷ کیلوگرم اشاره کرد و در پایان نوشت: ایران در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان موفق به کسب ۳ سهمیه در کشتی آزاد و ۳ سهمیه در کشتی فرنگی شد و حالا به دنبال این است ۶ سهمیه باقیمانده را برای حضور در المپیک توکیو کسب کند.
برچسب ها: حسن يزداني
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها