به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۶۰۸۴۵

برای صعود به جام جهانی خوشبین هستم

برای صعود به جام جهانی خوشبین هستم
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای صعود به جام‌جهانی با این بازیکنان و راهکارهایی که داریم، خوشبین هستم.دراگان اسکوچیچ روز چهارشنبه در گفت و گویی تلویزیونی، اظهار داشت: کرونا در این یک سالی که گذشت به صورت گسترده‌ای در جهان گسترش پیدا کرد و موجب شد مشکلات بسیار زیادی برای تیم ملی به وجود بیاید. این موضوع باعث شد تا برنامه‌های تیم ملی دچار مشکل شده و تمرینات و بازی‌ به تعویق بیافتد.

وی ادامه داد: این موضوع باعث شد راه‌حل‌های بسیار زیادی را بررسی کنیم تا به برنامه‌ها بیشتر آسیب نرسد. ما از این فرصت برای آنالیز بازیکنان استفاده کردیم. در سالی که گذشت، دیدارهای مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و حتی سفرهای زیادی به داخل و خارج از کشور داشتیم. ما به کشورهای بلژیک، کرواسی و روسیه سفر کردیم و همچنین دو کمپ تمرینی را در بوسنی و ازبکستان برگزار کردیم.سرمربی تیم فوتبال ایران افزود: قصد داشتیم با تیم ملی مالی در ترکیه بازی کنیم اما شیوع دوباره ویروس کرونا باعث شد این دیدار لغو شود. از دیدار با ازبکستان و بوسنی راضی هستیم زیرا سیستم‌های مختلفی را در این بازی‌ها امتحان کردیم. بازیکنان در این بازی‌ها به بهترین شکل در تغییرات جواب دادند. 

اسکوچیچ تصریح کرد: در این ماه یک اردوی تمرینی در تهران داریم و قرار است با تیم ملی سوریه بازی کنیم. امیدوارم در این اردو ایده‌های مدنظرم را روی تیم ملی پیاده کنم. به صعود به جام‌جهانی با این بازیکنان و راهکارهایی که داریم، خوشبین هستم. تیم ملی فوتبال ایران باید طی روزهای ۱۳ تا ۲۵ خردادماه سال ۱۴۰۰ چهار دیدار خود را به ترتیب برابر کامبوج، بحرین، هنگ‌کنگ و عراق به انجام برساند. شاگردان اسکوچیچ در رده سوم گروه پنج تیمی خود قرار دارند.
برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها