به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۲۶۰۸۹۰

تکالیف نوروزی دانش‌آموزان ابتدایی اعلام شد

تکالیف نوروزی دانش‌آموزان ابتدایی اعلام شد
گروه جامعه: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره برنامه‌ای که در ایام عید جایگزین پیک نوروزی و تکلیف سنتی دانش‌آموزان می‌شود توضیح داد.به گزارش ایسنا، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه عید، هنر و داستان جایگزین پیک نوروزی و تکلیف سنتی دانش‌آموزان می‌شود. این برنامه به منظور بروز و شناسایی استعدادهای هنری دانش‌آموزان اجرایی می‌شود که در کنار آن داستان‌خوانی، داستان‌گویی و داستان‌نویسی را نیز انجام می‌دهند.وی افزود: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در ایام نوروز می‌توانند در قالب فیلم، نقاشی یا عکاسی در موضوعاتی از جمله دلتنگی برای مدرسه، دنیای با کرونا، دنیای بدون کرونا و همدلی و مدرسه‌سازی آثار خلاقانه خود را تهیه کنند و به مدارس ارائه دهند.
 
حکیم‌زاده ادامه داد: دانش‌آموزان همچنین می‌توانند کتاب مورد علاقه خود را مطالعه و بازنویسی کنند یا قصه‌های خلاقانه خود یا بزرگ‌ترهای خود را روایت کنند.معاون آموزش ابتدایی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و گسترش فضای مجازی بین قشرهای مختلف، فرصتی فراهم شد تا نظام آموزشی کشور به این سمت برود و نظام تعلیم و تربیت تعطیل نشود.وی با اشاره به تلاش و کوشش معلمان و مسئولان آموزش‌وپرورش برای تأمین محتوای آموزشی برای دانش‌آموزان گفت: به ‌منظور افزایش سطح یادگیری مهارت‌های سواد پایه کلاس‌های درس پایه اول و دوم ابتدایی، علاوه بر کلاس‌های مجازی به‌ صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با جمعیت کم برگزار شد تا دانش‌آموزان زیر نظر معلمان میزان یادگیری مهارت سواد پایه را افزایش دهند.
برچسب ها: نوروز دانش آموز
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها