به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۲۶۰۹۵
دایی بدون صادقیان و مسلمان بازی می‌کند؟

اعتراض باشگاه پرسپولیس به تاریخ دربی

گروه ورزشی: با اعلام تاریخ دیدار برگشت پرسپولیس و استقلال و همزمانی آن با مسابقات قهرمانی آسیا در رده زیر ۲۲ سال چالش جدیدی بین این دو تیم به وجود آمده است.
اعتراض باشگاه پرسپولیس به تاریخ دربی
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ امروز اعلام کرد که دربی پایتخت 27 دی برگزار می‌شود. این در حالی است که با توجه به حضور تیم زیر 22 سال در مسابقات قهرمانی آسیا چالشی جدید پیش‌روی این تیم و البته پرسپولیس قرار خواهد گرفت. پرسپولیس دو نماینده در تیم زیر 22 سال دارد؛ پیام صادقیان و محسن مسلمان که این روزها جزو ارکان اصلی پرسپولیس و عصای دست دایی محسوب می‌شوند. مسابقات زیر 22 سال از 22 دی آغاز می‌شود و مرحله گروهی آن 26 به پایان می‌رسد. شاگردان منصوریان حتی اگر نتوانند به مرحله بعد صعود کنند تا یک روز قبل از دربی درگیر مسابقات هستند و این یعنی اینکه اگر صادقیان و مسلمان به عمان بروند، غایب بازی با استقلال خواهند بود.

حال باید دید آیا دایی حاضر است دو بازیکن تاثیرگذار تیمش را به تیم زیر 22 سال بدهد و در غیاب آنها برابر استقلال صف‌آرایی کند. از ظواهر امر چنین برمی‌آید که پاسخ این سوال منفی است چرا که دایی برای دو بازی پیش‌روی تیم 22 سال برابر کره‌جنوبی که 8 و 13 دی برگزار می‌شود به دوبازیکن تیمش گفته پس از بازی اول به تهران بیایند تا پرسپولیس را در بازی جمعه آینده با نفت تهران همراهی کنند. باید دید سرانجام این کلاف سردرگم چه می‌شود و آیا تیم زیر 22 سال و باشگاه‌ها به تعامل لازم می‌رسند یا خیر.

اعتراض باشگاه پرسپولیس به تاریخ دربی

 باشگاه پرسپولیس به تاریخ برگزاری دیدار با استقلال اعتراض کرد و خواهان پیگیری این موضوع از سوی مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال شد. حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اعلام تاریخ برگزاری دربی در روز 27 دی گفت: نسبت به برخی اتفاقات و تصمیم‌گیری‌ها معترض هستیم. تیم زیر 22 سال از 22 دی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند و سازمان لیگ تاریخ 27 دی را برای برگزاری دربی انتخاب کرده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس 2 نماینده در تیم زیر 22 سال دارد و پیام صادقیان و محسن مسلمان بازیکنانی هستند که تیم ما به آنها نیاز دارد. این در حالی است که امید عالیشاه نیز مصدومیتی ندارد و تا زمان اعزام تیم زیر 22 سال به عمان به آمادگی خواهد رسید. طبق گفته منصوریان اگر تیمی 3 بازیکن در تیم زیر 22 سال داشته باشد مسابقاتش لغو می‌شود. با این حال عالیشاه دعوت نشده و از پرسپولیس 2 نماینده در تیم منصوریان حضور دارند.

قدوسی خاطرنشان کرد: دعوت از 2 بازیکن پرسپولیس به تیم زیر 22 سال و همزمانی تاریخ مسابقات این تیم با دربی شائبه‌ها و ابهاماتی را بوجود آورده و باشگاه پرسپولیس برای رفع این مسائل اعتراض خود را به برگزاری دیدار با استقلال در تاریخ 27 دی اعلام می‌کند و خواهان رسیدگی این موضوع از سوی مقامات ارشد فدراسیون و سازمان لیگ است. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: با برنامه‌ای که در نظر گرفته شده احتمالا پرسپولیس علاوه بر دیدار با استقلال مقابل فولاد نیز صادقیان و مسلمان را در اختیار نخواهد داشت. با این شرایط فکر می‌کنیم در حق پرسپولیس اجحاف شده و ما مصرانه خواهان پیگیری این موضوع هستیم.

وی در ادامه درباره درگیری‌های لفظی بین رویانیان و فتح‌الله‌زاده گفت: من به این بحث ورود نمی‌کنم اما باید بگویم برخی مسئولان استقلال مدام صحبت می‌کنند و این در حالی است که رویانیان در روزها و هفته‌های اخیر حرفی درباره استقلال نزده است. اینکه چگونه چنین بحث‌هایی از سوی فتح‌الله‌زاده و برخی افراد دیگر مطرح شده جای سول دارد و نمی‌دانیم هدف آنها از این کار چیست؟ آنها شروع کننده این بحث بودند و به آن دامن زدند اما رویانیان هیچ وقت بحث را آغاز نکرد.
مرجع : تسنیم

۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۱۹:۰۶
هر کدام از تیم ها اگر بخواهند به خاطر دو بازیکن زمان بازی را عوض کنند به بقیه بازیکنان تیم خود توهین کرده اند. (192898)
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۲۱:۰۲
ببین فیافا روزهایی برای بازیهای ملی تعیی کرده که باید در اون روز بازی ها انجام بشه و تیم باشگاهیی به جز این تاریخ هیچ تعهدی به دادن بازیکن نداره

مگه میشه بازی با تیم سوم جدولل دو تا بازیکن مهمتو نداشته باشی و بازیه دربی هم که بازی با تیم دوم جدوله باز هم بدون این بازیکنا بازی کنی (192936)
shahab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۲۳:۱۷
ابر و مه خورشید و ماه دارن برنامه میچینن که پرسپولیس از صدر بیاد پایین.مثل اینکه منافع بعضیا در خطره.داییییییییی دوست داریم (192982)
يه پرسپوليسى
United States
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۱۹:۴۳
هميشه همينه ! پرسپوليس نبايد قهرمان شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اقاى دائي زيربار نرو (192914)
آتوسا
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۲۳:۱۰
مال این حرفها نیس....قهرمانی!!!!!! (192977)
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۱۹:۴۷
کلا موضوعی در عالم فوتبال و غیر فوتبال وجود داره که این باشگاه و رویانیان نسبت به اون اعتراض نداشته باشند...؟ (192915)
۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۲۱:۴۳
علت اینه که ما بلد نیستسم با بازیکنای تیم حریف ببندیم،یا مثلا با فوتوشاپ دربی ببریم یا احیانا دوپینگ کنیم (192947)