به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۲۶۱۰۳۸

درخشش‌عادل در‌اختتامیه‌جشنواره‌فیلم‌های‌ورزشی

درخشش‌عادل در‌اختتامیه‌جشنواره‌فیلم‌های‌ورزشی
گروه ورزشی: برگزیدگان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران شامگاه پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹ در سالن راگادید مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب معرفی شدند که در میان آنها عادل فردوسی‌پور هم به چشم می‌خورد. در ابتدای این برنامه از سال‌ها فعالیت ارزنده مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و حشمت مهاجرانی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تجلیل و مراسم بزرگداشت آنها برگزار شد. خداداد عزیزی به نیابت از حشمت مهاجرانی در این مراسم حاضر شده بود.
 
در ادامه آیین پایانی جشنواره برگزیدگان دوره دوازدهم معرفی شدند. در بخش آثار سینمایی «سونامی» میلاد صدرعاملی جوایز را درو کرد و جایزه‌های بهترین فیلم و بهترین کارگردان و بهترین بازیگران مرد (بهرام رادان نقش اول و مهرداد صدیقیان نقش مکمل) به آن رسید. ثریا قاسمی هم برای بازی در فیلم «دوچ» بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

در بخش آرای نظرسنجی مردمی عبدالله روا برای اجرای برنامه «ویدئوچک» بهترین مجری برنامه ورزشی تلویزیون لقب گرفت، جایزه بهترین گزارشگر ورزشی تلویزیون به محمدرضا احمدی رسید و بهترین برنامه ورزشی تلویزیون هم «فوتبال ۱۲۰» به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور شد. آثار بخش فیلم‌های سینمایی و بلند داستانی این دوره با حضور فریدون جیرانی، مجید رجبی‌معمار، علی رویین‌تن، ناصر شفق، جهانگیر کوثری، اکبر محمدی و غلامرضا موسوی داوری شده بود.در بخش پایانی این مراسم عادل فردوسی‌پور و علی رویین‌تن از سوی جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران برای داوری دوره بعدی جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان ایتالیا به فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (ficts) معرفی شدند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها