به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۶۱۴۶۳

بهبودوضعیت مسافرت‌های هوایی ازنیمه دوم۲۰۲۱

بهبودوضعیت مسافرت‌های هوایی ازنیمه دوم۲۰۲۱
گروه اقتصادی:رییس اتحادیه بین‌المللی هوانوردی (یاتا) گفت: مسافرت هوایی امسال همچنان نسبت به سطح قبل از پاندمی پایین خواهد بود اما نسبت به اواسط ۲۰۲۰ بهبود خواهد یافت. رئیس اتحادیه بین‌المللی هوانوردی (یاتا) الکساندر دو جونیاک، گفت: مسافرت هوایی امسال همچنان نسبت به سطح قبل از پاندمی پایین خواهد بود اما نسبت به اواسط ۲۰۲۰ بهبود خواهد یافت.
 
او در مصاحبه با مجله استریت تایمز گفت: بازگشت مسافرت شخصی و تفریحی از نیمه دوم ۲۰۲۱ با باز شدن مرزها به روی جهان‌گردان آغاز خواهد شد.او گفت: ما احتمالاً پس از ماه می یا ژوئن امسال شاهد تغییرات محسوسی در زمینه مسافرت هوایی خواهیم بود. ما از حالا در حال برنامه‌ریزی برای مسیرهای بازگشایی شده و پروتکل‌های مربوط به آنها هستیم.او ادامه داد: مسافرت شخصی قطعاً بازخواهد گشت اما مسافرت‌های تجاری به ۱۲ تا ۱۸ ماه دیگر برای ریکاوری شدن نیاز خواهند داشت.دو جونیاک گفت: مردم تشنه پرواز، مسافرت و دوباره آزاد شدن هستند. شما تا وقتی چیزی را از دست نداده‌اید قدر آن را نمی‌دانید.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها