به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۲۶۱۴۸۹

مطهری: درباره آرمان رمضانی هیچ نظری ندارم

مطهری: درباره آرمان رمضانی هیچ نظری ندارم
گروه ورزشی: حمید مطهری در حاشیه بازی تیم های پیشکسوتان سرخابی و رسانه ورزش در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت پرسپولیس گفت: ما در چهار جام درگیر هستیم، سوپرجام یک تک بازی است، جام حذفی و لیگ و لیگ قهرمانان هست و باید با یک مجموعه کامل در مسابقات شرکت کنیم. ضمنا آسیب دیدگی هست و مسائل مختلف. ما همه بچه هایمان برای ارزشمند هستند و به همه آن ها نیاز داریم.

او درباره مشکلات مالی عنوان کرد: باید از آقای سمیعی، صدری و شکوری تشکر کنیم که 24 ساعته در حال زحمت کشیدن و وقت گذاشتن برای باشگاه هست. همه تیم ها دچار مشکل مالی هستند اما مهم این است که برنامه دارند و کار می‌کنند تا مشکلات به حداقل برسد. ما مشکل مالی داریم اما دوستان زحمت می‌کشند که این مشکلات کمتر شود.وی درخصوص بازی با مس نوین اظهار داشت: در جام حذفی باید تمرکز صددرصدی داشته باشید. در سال های گذشته می‌دانید چه اتفاقاتی رخ داده، تیم های لیگ یک و دو با انگیزه هستند و ما شروع خوبی داشتیم. زمین کرمان مناسب یک بازی تاکتیکی نبود اما سعی کردیم فوتبالی که در شان پرسپولیس است و فوتبال فری فرم را ارائه دهیم. خداراشکر استارت قوی ای بود.

مطهری در مورد اعتراض بازیکنان گفت: بچه ها و کادر حقشان است مطالباتشان را بگیرند اما باید بپذیریم که تمام باشگاه های ما مشکلات مالی دارند. همه تیم ها باید صبورتر باشیم، انشالله آن مسائل هم حل خواهد شد.دستیار گل محمدی راجع به وضعیت فرشاد فرجی توضیح داد: فرشاد فرجی هم امروز و فردا تکلیفش روشن خواهد شد. او در لیست ما بوده و انشالله تکلیفش روشن می‌شود.او درباره لیست مازاد گفت: ما خروجی نداریم و همه بازیکنان ارزشمند هستند و مشکلی نخواهد بود.حمید مطهری درخصوص انتقال رمضانی به استقلال عنوان کرد: اجازه بدهید من درباره باشگاه خودم صحبت کنم، صحبتی نمی‌توانم در این رابطه کنم.
برچسب ها: حمید مطهری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها