به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۲۶۱۵۶۹

ستاره‌های بزرگ؛ جعبه کوچک

ستاره‌های بزرگ؛ جعبه کوچک
گروه ورزشی: در روزی که صدا و سیما بازی خیریه پر از ستاره را به خاطر حضور فردوسی‌پور پخش نکرد، علی کریمی گفت اگر پای تلویزیون وسط بود، به میدان نمی‌رفت.بازی روز گذشته منتخب سرخابی‌ها و رسانه‌ورزش که یک بازی دوستانه و نمادین برای بزرگداشت مهرداد میناوند و علی انصاریان بود، ابتدا در برنامه پخش مستقیم از شبکه ورزش تلویزیون قرار داشت. اما با توجه به حضور عادل فردوسی‌پور در تیم رسانه‌ورزش، از همان ابتدا هم قابل‌پیش‌بینی بود که مدیران تلویزیون زیر بار پخش این بازی نخواهند رفت.

البته عادل همچنان برنامه فوتبال120 را برای این شبکه تهیه می‌کند اما تلویزیون فقط حضور او را در پشت صحنه برنامه‌ها تحمل می‌کند و تصویر این چهره سرشناس رسانه قرار نیست از رسانه ظاهرا ملی پخش شود. فردوسی‌پور چند روز قبل در جشنواره فیلم‌های ورزشی جایزه بهترین برنامه ورزشی تلویزیون را برد اما اختتامیه این جشنواره از خود تلویزیون پخش نشد. گفته شد شرط مدیران جام‌جم برای پخش مراسم این بوده که عادل برنده جایزه نشود! دو سه روز بعد از این بوده، قابل پیش‌بینی بود که شبکه ورزش برای توقیف تصویر فردوسی‌پور از پخش مسابقه دوستانه روز یکشنبه هم خودداری کند و حتی قید حضور چندین و چند ستاره حاضر در این میدان را هم بزند.

علی کریمی، خداداد عزیزی، کریم باقری، یحیی گل‌محمدی، نیکبخت‌واحدی، سیروس دین‌محمدی، رضا شاهرودی و خیلی از ستاره‌های سابق فوتبال ایران در این بازی حضور داشتند و علی پروین هم برای این بازی روی نیمکت سرخابی‌ها نشسته بود. اما تلویزیون از پخش این مسابقه خودداری کرد تا باز هم به ممنوع‌التصویر کردن محبوب‌‌ترین مجری 2 دهه اخیرش ادامه بدهد. در این بین تحریم تلویزیون توسط علی کریمی هم از جالب‌ترین اتفاقات حاشیه‌ای این مسابقه بود.

کریمی دیروز درخواست گزارشگر صداوسیما برای مصاحبه را رد کرد و حاضر به حضور مقابل دوربین‌های تلویزیونی نشد. او در عین حال به دوستانش گفته بود که اگر تلویزیون بازی را پخش می‌کرد، حاضر نبود به میدان برود. یکی از نزدیکانش می‌گوید: «وقتی فهمید تلویزیون به خاطر عادل بازی را نشان نمی‌دهد، تصمیم گرفت بازی کند.» صداوسیما در آستانه انتخابات فدراسیون رفتاری قهری با علی کریمی داشت و اجازه پخش مصاحبه او را هم از طریق ساترا باطل کرد.احتمالا همین اتفاقات باعث واکنش تند کریمی و قهر او با دوربین‌های صداوسیما شده است. به این ترتیب مهم‌ترین اتفاقات بازی دوستانه روز یکشنبه در خارج میدان رخ داد؛ جایی که کریمی تلویزیون را تحریم کرد و تلویزیون هم به تحریم عادل ادامه داد تا محبوب‌ترین چهره‌های مردم همچنان جایی در رسانه متعلق به مردم نداشته باشند.
مرجع : روزنامه همشهری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها