به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۲۶۱۸۱۹

رضایی: دولتمردان بروند در صف‌های مرغ بمانند

رضایی: دولتمردان بروند در صف‌های مرغ بمانند
گروه اقتصادی: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دولتمردان بروند در صف‌های مرغ بمانند تا در کم‌تر از ۲۴ ساعت مشکل مرغ حل شود، گفت: اگر الان که در پایان راه دولت هستیم، عملکرد آن را ارزیابی نکنیم پس چه زمانی باید این کار را بکنیم؟به گزارش فارس، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز (سه‌شنبه ۲۶ اسفند) در نشست خبری رونمایی از سامانه مردم‌یار (شبکه پایش مردمی محسن رضایی)، گفت: در پایان سالی قرار داریم که جهان از یکی از اشرار و افراد اخلالگر در سطح جهانی یعنی ترامپ خلاص شد. امیدوارم دولتمردان جهان بویژه غربی از این درس تلخی که او بوجود آورد عبرت بگیرند.
 
وی با اشاره به سامانه مردم‌یار گفت: سامانه مردم‌یار، سامانه‌ای است برای ارتباط نزدیک و خودمانی بین دولتمردان آینده کشور و مردم.
رضایی با بیان اینکه مدیریت باید از پشت درهای بسته بیرون بیاید گفت: هیچ دلیلی ندارد اگر در روستایی مشکلی بوجود آمد، بلافاصله دولت مرکزی خبردار نشود و چندسال زمان نیاز باشد تا دولت مرکزی باخبر شود.وی ادامه داد: مهم‌ترین دستاورد نظام این بوده که صدای مردم شنیده شود، اما متاسفانه در سالهای اخیر درهای دولتمردان به روی مردم بسته شد. مخصوصاً در این روزهای کرونایی و مشکلات اقتصادی که بیش از همیشه نیاز است در بین مردم باشیم.رضایی در پاسخ به  این سوال مبنی بر اینکه آقای روحانی گفته است دولت در اداره کشور موفق بوده و کسانی واقعیت‌های کشور را تحریف نکنند، گفت: اگر الان که در پایان راه دولت هستیم، عملکرد آن را ارزیابی نکنیم پس چه زمانی باید این کار را بکنیم؟وی با بیان اینکه از دولت می‌خواهیم کام مردم را در شب عید شیرین کند و می‌دوانند این کار را انجام دهند، گفت: دولتمردان بروند در صف‌های مرغ بمانند تا در کم‌تر از ۲۴ ساعت مشکل مرغ حل شود.
برچسب ها: محسن رضایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها