به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۲۶۱۹۷۵

کفش‌طلای لیگ برترزنان به‌فوتبالیست‌زنجانی رسید

کفش‌طلای لیگ برترزنان به‌فوتبالیست‌زنجانی رسید
گروه ورزشی: افسانه چترنور، ورزشکار توانمند و شایسته زنجانی توانست با کسب عنوان خانم گل سیزدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان ایران کفش طلا را از آن خود کند.این بازیکن توانمند و قدر زنجانی فعال در رشته فوتبال، گفت: خداوند را شاکرم که با به ثمر رساندن ۲۲ گل در طول مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان ایران به عنوان خانم گل این دوره از رقابت های لیگ شناخته شدم و از اینکه تیمم (شهرداری سیرجان) در این دوره از رقابت ها به مقام قهرمانی دست یافت خوشحالیم نیز دوچندان شد.
 
افسانه چترنور، روز چهارشنبه افزود: یکی از مدعیان اصلی و جدی تصاحب کفش طلا این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان بودم که توانستم آن را با تلاش و جدیت هرچه تمام و زدن گل بیشتر، از آن خود کنم.
وی اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان از وجود بازیکنان جوان و توانمندی برخوردار است و این تیم به اذعان کارشناسان به لحاظ تاکتیکی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و انصافا کسب عنوان قهرمانی در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شایسته تیمم (شهرداری سیرجان) بود.
 
چترنور با بیان اینکه بازیکنان تیم شهرداری سیرجان از فرصت های به دست آمده در برابر حریفان خود به نحو مطلوب و شایسته استفاده کردند، اظهار داشت: در مرحله مقدماتی این مسابقات ۱۰ بازی انجام گرفت و توانستیم با کسب ۳۱ امتیاز و به عنوان تنها تیم بدون باخت، به مرحله پایانی صعود کنیم.این فوتبالیست شایسته زنجانی، گفت: تیم شهرداری سیرجان در مرحله پایانی این دوره از رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان با انجام ۶ بازی و در مجموع با کسب ۴۳ امتیاز به برتری دست یافت و قدرت بالای خود را به رخ حریفان قدر کشید.چترنور افزود: تیم شهرداری سیرجان در این دوره از رقابت های لیگ برتر که سه شنبه /۲۶ اسفند ماه/ به پایان رسید توانست به ۶۴ گل دست یابد که ۲۲ گل آن از سوی بنده به ثمر رسید که این نیز مرهون کمک و تلاش های هم تیمی‌هایم بود که جای تقدیر دارد.

وی، تصریح کرد: نگاه مدیریتی دکتر جهانشاهی مدیرعامل باشگاه تیم فوتبال شهرداری سیرجان که خود نیز از بدنه فوتبال هستند و همچنین نقش بسزای مربیم خانم جهان نجاتی و حمایت های بی دریغ و همه جانبه والدینم، من را در کسب عنوان گل خانم این دوره از رقابت های لیگ برتر، یاری بسیار داد که جا دارد از همه آنها تشکر و قدردانی کنم.چترنور، افزود: مدت چهار سال پیاپی عنوان دومین و سومین گلزن برتر فوتبال بانوان را به دست آوردم و یک‌سال هم در رقابت های روسیه توانستیم به عنوان بهترین بازیکن معرفی شوم.

کسب عنوان خانم گل مسابقات از سوی افسانه چترنور مایه فخر و مباهات زنجان است
دبیر هیات فوتبال استان زنجان نیز گفت: افسانه چتر نور با به ثمر رساندن ۲۲ گل در این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران نه فقط برای تیم شهرداری سیرجان افتخارآفرین شد بلکه برای نخستین بار در این رشته ورزشی استان مایه فخر و مباهات فوتبال زنجان نیز شد.مهدی ناصحی، افزود: این بازیکن ارزنده فوتبال، افتخاری برای شهر زنجان است و ای کاش حمایت های مالی خوب و مناسبی به منظور تشکیل تیم فوتبال بانوان این استان از سوی موسسات یا نهادهای مختلف صورت می گرفت تا اینبار در قالب تیم زنجان به عنوان خانم گل، معرفی می شدند.

وی اظهار داشت: برای این فوتبالیست شایسته و موف زنجانی آرزوی موفقیت می کنم و از مربیان تیم ملی فوتبال انتظار داریم نگاه ویژه و خاصی به نامبرده داشته باشند تا نام و شایستگی های او را در میادین جهانی ببینیم.
ناصحی، ابراز امیدواری کرد افسانه چترنور که موفق به دریافت کفش طلا ایندوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان شد بتواند در مسابقات آسیایی نیز خانم گل شود که به حتم این توانمندی و شایستگی در این بازیکن زنجان وجود دارد.ناصحی به بازی خوب و سازنده افسانه چترنور در تیم شهرداری سیرجان، اشاره کرد و افزود: این بازیکن توانمند و پرگل که از یاران ثابت تیم ملی فوتبال بانوان ایران است در حال حاضر خانم گل مسابقات نیم فصل نخست لیگ برتر باشگاه های ایران بوده و یکی از مدعیان اصلی رسیدن به کفش طلا در این رقابت ها است.
این فوتبالیست صاحب نام زنجانی از ۱۳ سالگی فعالیت خود در این رشته ورزشی را آغاز کرده و تاکنون نیز به دفعات در مسابقات مختلف برای تیم فوتبال بانوان زنجان، شهرداری سیرجان و تیم ملی، فخر آفرینی کرده است.
برچسب ها: افسانه چترنور
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها