به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۲۶۱۹۹۰

بایدن: پوتین یک قاتل است

بایدن: پوتین  یک  قاتل است
گروه بین الملل: رئیس جمهور آمریکا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی همتای روس خود را یک "قاتل" دانست و تهدید کرد، اگر دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا صحت داشته باشد، پوتین تاوان آن را خواهد داد.
اعمال و رفتار جو بایدن در برخی موارد نه تنها با آنچه که از او انتظار می‌رفت همخوانی ندارد بلکه تعجب‌برانگیز هم است.رئیس جمهور ایالات متحده در آخرین مورد با لحنی کاملا غیرمنتظره در باره ولادیمیر پوتین اظهار نظر کرد.او در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه "ای بی سی نیوز" از جمله در باره دخالت مسکو در انتخابات آمریکا سخن و گفت و تصریح کرد، در تماسی تلفنی با پوتین در ماه ژانویه  به او هشدار داده است که اگر این موضوع صحت داشته باشد، او تاوان آن را خواهد پرداخت.بایدن توضیح بیشتری در باره چگونگی و حد و حدود "تاوان" را نداد اما تاکید کرد که همکاری میان واشنگتن و مسکو در صورت داشتن منافع مشترک هنوز امکان‌پذیر است.طبق داده‌های سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، در روند انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر، روسیه به نفع دونالد ترامپ دخالت کرده و تلاش کرده است، به بایدن آسیب برساند. بر اساس گزارشی که از دفتر آوریل هینس، هماهنگ‌کننده نهادهای امنیتی و اطلاعاتی آمریکا منتشر شد ، مسکو تلاش زیادی برای تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات به خرج داده است.طبق این گزارش، شخص پوتین فرمان اقدامات علیه بایدن را داده است.جورج استفاناپولوس، مجری برنامه "ای بی سی نیوز" از رئیس جمهور آمریکا پرسید: «آیا فکر می‌کنید که او (پوتین) قاتل است؟»بایدن پاسخ مثبت داد.
مسکو بلافاصله و باشدت به اظهارات بایدن واکنش نشان داد. ویاچسلاو ولودین، ​​رئیس دومای روسیه در سرویس آنلاین تلگرام نوشت: «پوتین رئیس جمهور ما است و حمله به او حمله به کشور ما به‌شمار می‌رود».او اظهارات بایدن را "هیستری ناشی از ناتوانی" خواند.

 
برچسب ها: بایدن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها