کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چطور هوشمندانه، یک کلاس زبان آنلاین انتخاب کنیم؟!

28 اسفند 1399 ساعت 14:12

گروه آموزش: این روزها یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده و به همین دلیل روش های تدریس متفاوتی برای آن ایجاد شده که ممکن است هر کدام به خودی خود مفید باشند، اما ما باید راهی را انتخاب کنیم که سریع تر، آسان تر و با کیفیت بیشتری ما را به اهدافمان برساند.


از آنجایی که اهداف و شرایط افراد متفاوت است، نحوه‌ی یادگیری زبان هم برای آن‌ها نباید یکسان باشد.
از همین رو پیش از انتخاب کلاس بهتر است راجع به نحوه و شرایط و امکانات برگزاری کلاس‌ها به خوبی تحقیق کنیم.
یکی از بهترین کلاس‌هایی که این روزها برگزار می‌شود، کلاس انلاین زبان انگلیسی است که در مقایسه با کلاس‌های حضوری مزایای قابل توجهی دارد.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین انگلیشدان

شاید برخی از زبان‌آموزان با این موضوع مشکل داشته باشند که کیفیت برگزاری کلاس‌های آنلاین، به اندازه کلاس‌های حضوری نباشد؛ ولی در واقعیت اینطور نیست! کافیست تا در انتخاب کلاس زبان آنلاین خود به سه نکته‌ی مهم که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، توجه داشته باشید.

خوب بودن کافی نیست! معلم زبان آنلاین باید عالی باشد!
با مهارت و با سواد بودن استاد زبان انگلیسی یکی از پایه های اساسی و لازم برای هر کلاس زبانی است، اما در آموزش زبان آنلاین، این‌ موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
تدریس آنلاین زبان انگلیسی می‌تواند از همان کیفیت تدریس حضوری برخوردار باشد اگر ملزومات آن براورده شود؛ این‌موضوع علاوه‌ بر سطح دانش استاد، به این نکته هم بستگی دارد که آیا مدرس، توانایی اداره‌ کردن کلاس آنلاین و زبان‌آموزان را از راه دور دارد یا خیر؟ آیا او می‌تواند به شیوه‌ای تدریس کند که از طریق آموزش مجازی، زبان‌ آموزان را جذب یادگیری زبان انگلیسی کند؟
علاوه‌ بر فراهم کردن امکانات، آشنایی با این شیوه تدریس و پلتفرم‌های سیستم آموزش آنلاین زبان انگلیسی، معلم زبان آنلاین باید بداند از آن جایی که طبیعتا تعامل در کلاس حضوری بین‌زبان اموزان و معلم بیشتر است، در کلاس آنلاین هم از شیوه هایی استفاده کند که بتواتد از راه دور این ارتباط را حفظ کند؛
بدین منظور قبل از هر جلسه باید ذهن زبان آموز را برای آن چه که قرار است در آن جلسه تدریس کند آماده سازد.

معلم زبان آنلاین باید با تجربه باشد

تضمین کیفیت در آموزش زبان مهم است، در آموزش زبان آنلاین مهم‌تر!
افرادی که آموزش زبان انگلیسی آنلاین را انتخاب می‌کنند، طبیعتا به یک محیط مشخص مثلا یک کلاس درس برای یادگیری زبان نمی‌روند و آموزش را در منزل و یا محل کار خود و از طریق تماس تصویری دنبال می‌کنند. بنابراین بدیهی است که حتی بیشتر از زبان‌آموزان حضوری، نگران کیفیت و نحوه برگزاری کلاس بوده و به دنبال ضمانت آموزش باشند.
یکی از مهمترین مواردی که باید در انتخاب کلاس آموزش زبان انگلیسی آنلاین در نظر گرفت این است که آیا تضمینی وجود دارد که من آموزش با کیفیتی دریافت کنم؟! آیا بعد از پایان دوره و تقبل هزینه‌های آن، به نتیجه دلخواه خود می‌رسم؟

یکی از مهمترین ویژگیهای مورد نیاز برای اطمینان از سیستم آموزش زبان انلاین، در دسترس بودن پشتیبانی و مشاوره مداوم در طول دوره و راهنمایی جامع زبان‌آموزان است. عجیب است که برخی از مجزبان آموزشی، ادعا می‌کنند که دوره های تضمینی ارائه می دهند، اما خبری از پشتیبانی نیست!
آیا می توان زبان‌آموز به خصوص مبتدی را در مسیر یادگیری تنها گذاشت و انتظار نتایج مطلوب را داشت؟!
به طور خلاصه، حتما بررسی کنید که آموزش تضمینی باشد؛ اگر پاسخ مثبت گرفتید، پرس و جو کنید که نحوه تضمین آنها چگونه است؟ این موضوع بسیار مهم است.

آموزش کودکان در یک کلاس زبان آنلاین باید با دقت بسیار زیادی انجام شود
انتخاب کلاس زبان انلاین برای کودکان نیز می‌تواند از جهات بسیاری انتخابی مناسبی باشد.
این مسئله هنگام فراگیری زبان انگلیسی بیشتر می شود. این بدان معناست که کودک شما به دلیل ناآشنایی با زبان جدید و محیط یادگیری آن، ممکن است نتواند زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد و با آن ارتباط برقرار کند. در این زمان است که کلاس‌های یک آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی، از اهمیت بالایی برخوردار شده و می‌تواند این قبیل مشکلات را تا حد مطلوبی برطرف نماید.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در بهترین کلاس زبان آنلاین

کودک نمی تواند یک کلاسی که فقط جنبه آموزشی دارد را تحمل کند. در نتیجه، باید تلاش زیادی شود تا سیستم آموزش زبان برای کودک جذاب باشد و او را با اشتیاق، مجاب به شرکت در کلاس کند. از طرف دیگر، به دلیل عدم حضور فیزیکی معلم در کلاس آنلاین، باید با روش‌های مناسب از عدم پرت شدن حواس کودکان در یک کلاس آنلاین اطمینان حاصل نمود.
راه حل اصلی، تنها یک چیز است، ایجاد علاقه کردن! کودک علاقه‌مند به یادگیری زبان، نه از کلاس خسته می‌شود و نه دچار خواس پرتی می‌شود.

کتاب های درسی مناسب و استاندارد یکی از ابزارهای بسیار مناسب برای تدریس آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان است و استفاده از کارتون‌ها، فیلم‌های متناسب با سن کودکان به همراه سرگرمی‌ها و بازی‌های مختلف می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد.
قبل از ثبت نام کودک خود در یک کلاس زبان آنلاین ، باید مطمئن شوید که آموزشگاه مد نظر شما در این زمینه از تجربه، خلاقیت و امکانات کافی برخوردار است و از منابع آموزشی به روز استفاده می کند. برای این منظور می توانید سوابق آن مرکز آموزشی را در فضای وب بررسی نمائید و یا از زبان‌آموزان قبلی آنجا پرس و جو کنید. حتی می‌توانید درخواست کنید تا در جلسه اول کلاس‌ها به طور رایگان شرکت کنید.

وبسایت انگلیشدان که در قالب یک آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی مشغول به فعالیت است را می‌توان از موارد موفق در این حوزه معرفی نمود.
انگلیشدان که به خصوص به علت پشتیبانی‌های تمام وقت و مشاوره‌های تخصصی خود میان زبان‌آموزان معروف شده است، همواره تلاش کرده است تا از متد به روز اموزش زبان و معلمان مجرب به گونه‌ای استفاده نماید که نیاز زبان‌آموزان برای شرکت در یک کلاس آنلاین بسیار موثر را فراهم آورد.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت آموزش زبان انگلیسی آنلاین انگلیشدان مراجعه نموده، به طور رایگان تعیین سطح شوید و مشاوره‌های تخصصی در حوزه یادگیری زبان انگلیسی به طور موثر دریافت نمائید.
همچنین با ثبت‌نام در دوره‌های آنلاین انگلیشدان تا پایان تعطیلات نوروز 1400، می‌توانید از تخفیف 20 درصدی دوره‌ها بهره‌مند شوید.
 


کد مطلب: 262004

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/262004/چطور-هوشمندانه-یک-کلاس-زبان-آنلاین-انتخاب-کنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir