به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۲۶۲۰۰۹

ابراز امیدواری به بهبود روابط ایران و آمریكا

ابراز امیدواری به بهبود روابط ایران و آمریكا
گروه سیاسی: نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران گفت: ایالات متحده برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران تعلل نخواهد کرد و آماده بازگشت به برجام به شرط بازگشت ایران است.
 رابرت مالی با اشاره به اینکه برای گفت وگو با ایران تعلل نخواهد کرد ادعا کرد که واشنگتن آماده است تا در صورت بازگشت ایران به برجام، به توافق هسته ای بازگردد.
وی ابراز امیدواری کرد که دستیابی به توافق با جمهوری اسلامی هرچه زودتر اتفاق بیفتد و افزود: برجام یک دستاورد عظیم برای ایران و ۱+۵ بوده است و می‌خواهیم که به یک توافق بهتر از آن برسیم.این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این که چه تضمینی وجود دارد که دو طرف به تعهدات خود پایبند بمانند، گفت: می‌خواهیم توافق به نفع هر دو طرف باشد و همچنین به نفع کشورهای منطقه؛ بنابراین چون منافع همه طرف‌ها را درنظر می‌گیرد پایدارتر خواهد بود.نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تاکید کرد که حقوق بشر در ایران و در منطقه، برای دولت رئیس جمهور جو بایدن مهم است.وی همچنین با تبریک نوروز ابراز امیدواری کرد که روابط ایران و آمریکا بهتر از گذشته باشد.
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها